det er ren tortur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. december 2012

HopinWishin

hjælp.. vores datter blir fire mdr på lørdag.. hele denne uge har jeg sovet 1-2  timer gangen.. hun er sulten igen og igen.. vil det fortsætte indtil jeg gir hende skemad? har først en tid med sp d 3 jan fordi vi lice ville over julen.. men den blir da la g hvis jeg ska sove sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

RiUL

Der ligger et appetitspring omkring de 4 mdr, her ville Oliver også ha bryst konstant, det varer en uges tid mener jeg Men der er mange der "falder i" og begynder med skemad allerede nu - men synes nu man skal prøve at vente, de små kan sagtens nøjes med mælk 2 mdr endnu

Anmeld

13. december 2012

MariaKyedDK

HopinWishin skriver:

hjælp.. vores datter blir fire mdr på lørdag.. hele denne uge har jeg sovet 1-2  timer gangen.. hun er sulten igen og igen.. vil det fortsætte indtil jeg gir hende skemad? har først en tid med sp d 3 jan fordi vi lice ville over julen.. men den blir da la g hvis jeg ska sove sådan..

Kan du ikke ombestemme dig og få sp alligevel inden Jul, det kan være at hun ikke bliver mættet nok jo det sker ved mange børn i 4 måneders alderen -

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

HopinWishin skriver:

hvad er grunden til du ik bare starter ?

Anmeld

13. december 2012

mortilnoahogmelina

Jeg ville prøve med en flaske mme inden sengetid i stedet for at starte skemad endnu ..

Anmeld

13. december 2012

Mettefpigen

Sådan har næsten alle børn det.... Lukas gjorde det i lang tid så jeg begyndte på skemad :-)

Anmeld

13. december 2012

Koen.

Der ligger et naturligt appetit spring ved 4 mdr så hold ud det går over herhjemme vågner liam på knap 7 mdr med 1 times mellemrum og det skyldes IKKE sult og han bruger ikke sut så vores nætter er os meget laaaaange

Anmeld

13. december 2012

Koen.

RiUL skriver:

Der ligger et appetitspring omkring de 4 mdr, her ville Oliver også ha bryst konstant, det varer en uges tid mener jeg Men der er mange der "falder i" og begynder med skemad allerede nu - men synes nu man skal prøve at vente, de små kan sagtens nøjes med mælk 2 mdr endnu

var ved at tro det kun var mig der havde læst det med appetitspringet ved 4 mdr!

Anmeld

13. december 2012

SAL

undskyld, men blir så glad for at læse et indlæg som dette! Min dreng på 4 måneder spiser osse hver time om natten, hold k.... det er drøjt! Bare så fedt at man ikke er den enste mor med et barn der har det sådan

Anmeld

13. december 2012

RiUL

Lærke&Liam. skriver:

var ved at tro det kun var mig der havde læst det med appetitspringet ved 4 mdr!

Der ligger vist noget mere i det end appetitspring - mener det også er ved 4 mdr at deres søvnmønster ændre sig, så de kommer ned i den dybere søvn.. Mener nemlig også at jeg var vågen maaaaange gange ved 4 mdrs alderen (og on and off fremover ..suk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.