Pludselig Udeblivende mens efter graviditet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

220 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger.. 

Jeg går og blir lidt nervøs ... 

Altså, jeg fødte for ca 6 mdr siden.. Da mit barn var 3 mdr fik jeg min første menstruation og måneden efter kom den igen og nu har jeg ikke set skyggen a den siden .?!?!?! dvs det er 2 snart 3 mdr siden den var her sidst.. Kan sådan noget godt lige pludselig forsvinde?! 

Jeg HAR taget 3 graviditets test HVIS nu det sku være det..  Alle 3 var negative ..

Jeg er ikke startet på p-piller igen/endnu, men vi bruger kondom .!!

Hva skal jeg gøre,? Ikke at jeg savner den , men blir da urolig om der noget galt?! Min mens har før i tiden altid været meget regelmæssigt 

Nogen der oplever/oplevede det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Sujan

Oplever det samme som dig. Fødte for 8 mdr siden. Efter 3 mdr fik jeg mens og havde 3 helt regelmæssige mens perioder.. nu er den så udeblevet i 2 mdr. Jeg ammer stadig og tror det kan være derfor.. har også hørt der kan gå længe fra fødsel til mens er regelmæssig igen.

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Oplever det samme som dig. Fødte for 8 mdr siden. Efter 3 mdr fik jeg mens og havde 3 helt regelmæssige mens perioder.. nu er den så udeblevet i 2 mdr. Jeg ammer stadig og tror det kan være derfor.. har også hørt der kan gå længe fra fødsel til mens er regelmæssig igen.

Du har måske ret, synes bare det int underligt at de 2 første kom som 'normalt' og så pist væk..... 

Jeg går og venter det hver dag , men forgæves

Anmeld

13. december 2012

Sujan

Anonym skriver:

Du har måske ret, synes bare det int underligt at de 2 første kom som 'normalt' og så pist væk..... 

Jeg går og venter det hver dag , men forgæves

Ja det er nemlig rigtig underligt.. går også bare og venter på min.. det er møg irriterende... Man vil jo gerne have at kroppen virker normalt..
Har også bekymret mig og taget test..

Håber for os begge at mens snart viser sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.