Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes det er på tide med lidt friske billeder af den unge herre.
Her går det over alt forventning. Han er en total charmetrold som ved hvordan han skal snøre alle omkring sig. Og får man ikke lige sin vilje, så prøver han at ligge sig ned på gulvet og spille sur på alle tænkelige måder. Når det så heller ikke virker, så går han på sit værelse og skælder ud, kommer tilbage efter få minutter og har glemt alt om det, der nu ikke liige lykkedes.
Han er også rigtig god til at rydde op efter sig selv når vi har spist aftensmad. Han stiller tallerken på køkkenbordet, men står der er noget i vejen, så ryger tallerkenen bare i skraldespanden. Og kan han se sit snit til at tage min eller farmands tallerken med også, så gør han det, uanset om der er noget på den eller ej.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gud hvor ser han sød ud
Janni. skriver: Synes det er på tide med lidt friske billeder af den unge herre. Her går det over alt forventning. Han er en total charmetrold som ved hvordan han skal snøre alle omkring sig. Og får man ikke lige sin vilje, så prøver han at ligge sig ned på gulvet og spille sur på alle tænkelige måder. Når det så heller ikke virker, så går han på sit værelse og skælder ud, kommer tilbage efter få minutter og har glemt alt om det, der nu ikke liige lykkedes. Han er også rigtig god til at rydde op efter sig selv når vi har spist aftensmad. Han stiller tallerken på køkkenbordet, men står der er noget i vejen, så ryger tallerkenen bare i skraldespanden. Og kan han se sit snit til at tage min eller farmands tallerken med også, så gør han det, uanset om der er noget på den eller ej.
Hvor er han dejlig.
Den lykkelige skriver: Gud hvor ser han sød ud
Takker, det er han sørme også.
Tasjaxx skriver: Hvor er han dejlig.
Mange tak.
Han er en total charmetrold
K&S skriver: Han er en total charmetrold
Det er nemlig liige dét, han er
michelledam skriver: hvor er han kær. tror gerne han tit kan få sin vilje jeg ville da ikke kunne stå for ham ihvertfald
hvor er han kær. tror gerne han tit kan få sin vilje jeg ville da ikke kunne stå for ham ihvertfald
Hænder måske lidt engang imellem.
Idag skulle hans faster aflevere ham i legestuen, og pludselig virkede drengens ben jo ikke (mente han selv ihvert fald) Så faster forbarmede sig og tog ham på armen ind.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128