kender du ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Moster Lagkage

Anonym skriver:

hva ville der ske ved jeg fandt ham på facebook???

på facebook har han jo selv oprettet sig.

hvis det er så vigtigt at indsnævre "ham", så ring til oplysningen, hør om der er nogle henrikker der er flyttet til herning.  eller ring til alle henrikker, så har han jo chancen for at sige nej.

men kan ikke forstå hvorfor du er anonym, hvis du ikke var var det måske ikke så afskrækkende at hjælpe dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Dorthe1986

Anonym skriver:

ved jeg godt.. men der kan jo være grunde til man er anonym.. men kan godt se det, men  er den enestr måde man kan snævre ham ind..er vel ikke noget at hidse sig op over.. 

Enig, men tror at folk kan være lidt afskrækkede fra at hjælpe en de ikke kan se hvem er.

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Enig, men tror at folk kan være lidt afskrækkede fra at hjælpe en de ikke kan se hvem er.

men kan ikke se hvad folk er bange for

Anmeld

13. december 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

De kan vel heller ikke rigtigt forstå hvad du er bange for siden du vælger at være anonym når du søger oplysninger om et andet menneske på nettet...

Den åbenhed må gå begge veje... 

Anmeld

13. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

De er ikke bange, de synes bare det er en mærkelig måde du gør det på. og vi ved ikke engang hvad du vil med ham..
Du siger han er fræk.. fair nok. men hvor ved du det fra? I kan jo ikke kende hinanden, for så ville du jo kende hans mobil eller adresse eller noget. så gætter på at det er en du har mødt.. men måske er der en grund til at han ikke har givet dig hans nummee.

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

Den lykkelige skriver:

Hun hænger ham jo ikke ud.. hun siger bare han er fræk..
Ej kan godt se det er lidt personlig.. men jo ikke fordu du sviner ham til eller siger noget ondt om ham.. men chancen for du finder ham herinde er nok minimal..

er efterhånden træt af folk og deres nigative måde at skrive på !!!

Anmeld

13. december 2012

Koen.

Jeg tror ALLE skal prøve og læse baby.dks retningslinjer, der må ikke stilles spørgsmål til hvorfor den pågældende person benytter sig af anonymitet!

Ts: håber du finder ham, kender ham ikke

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

Lærke&Liam. skriver:

Jeg tror ALLE skal prøve og læse baby.dks retningslinjer, der må ikke stilles spørgsmål til hvorfor den pågældende person benytter sig af anonymitet!

d

Anmeld

13. december 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lærke&Liam. skriver:

super godt,  skulle selv lige til at løfte en lille pegefinger ang retningslinjerne.

I bliver simpelthen nødt til at respektere at brugeren bag denne tråd er anonym, der må iflg baby.dk's retningslinjer ikke stilles spørgsmål til hvorfor en bruger er anonym... det beder vi jer respektere ligesom i gerne selv vil respekteres når i gør jer anonyme. 

MVH Staff 

Anmeld

13. december 2012

Koen.

Moderator skriver:

super godt,  skulle selv lige til at løfte en lille pegefinger ang retningslinjerne.

I bliver simpelthen nødt til at respektere at brugeren bag denne tråd er anonym, der må iflg baby.dk's retningslinjer ikke stilles spørgsmål til hvorfor en bruger er anonym... det beder vi jer respektere ligesom i gerne selv vil respekteres når i gør jer anonyme. 

MVH Staff 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.