Ej vi er på røven..... ligemeget hvad vi vælger :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Den lykkelige

Ja aner ikke hvad jeg vil med dette.. bare ud med lidt frustrationer.. måske andre har stået i lignende situation
Vi har fået vores hus vurderet af to mæglere.. begge siger enten 1.395.000 eller 1.400.000 kr.. MEN vi har gæld i det for 1.550.000 kr. Begge mæglere mener vi aldrig (selvom tiderne vender) vil kunne få så meget for det  de har beregnet at vi vil komme ud med tab på 231.000 kr.
Vi har ikke råd til at bo i det nu, og hvis vi flytter i leje bolig har vi SLET ikke råd til noget.. nu bor vi trods alt afdragsfrit og billigt.. Plus at hvis vi fandt en leje bolig skulle vi også betale for det tab på huset.. så det ligesom udelukket.. så kan vi købe et andet hus til måske 1 million.. MEN hvem ved hvilke uforudsete ting der kan komme der? Måske taget skal skiftes eller noget er galt.. det her hus "kender" vi trods alt..
Så hvis taget sakl skiftes jamen så vil vi ENDNU engang sidde som vi gør nu.. Ej jeg føler vi har tabt lige meget hvad  Gud hvor jeg hader ikke at have penge til noget som helst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Caroline86

først: KRAM!!!!

Nu har jeg ingen anelse om hvor eller hvordan I bor, men kunne det være en mulighed at leje huset ud mens I lejer Jer ind et beskedent sted? eller leje en enkelt værelse ud el. lign og derved indhente noget af det skyldige?

jeg kan godt forstå det er en rigtig møg situation, men at mæglerne siger huset ikke vil stige i værdi i bedre tider lyder usandsynligt!? Så skal det være fordi de har vurderet det for højt nu, jo!? Det giver jo ingen mening...

Jeg har desværre ikke nogen gode råd eller løsninger men jeg ville ikke forlade tråden uden at svare dig!

Pøj pøj - jeg håber godt nok I finder en løsning på det hele!

Anmeld

12. december 2012

Den lykkelige

Caroline86 skriver:

først: KRAM!!!!

Nu har jeg ingen anelse om hvor eller hvordan I bor, men kunne det være en mulighed at leje huset ud mens I lejer Jer ind et beskedent sted? eller leje en enkelt værelse ud el. lign og derved indhente noget af det skyldige?

jeg kan godt forstå det er en rigtig møg situation, men at mæglerne siger huset ikke vil stige i værdi i bedre tider lyder usandsynligt!? Så skal det være fordi de har vurderet det for højt nu, jo!? Det giver jo ingen mening...

Jeg har desværre ikke nogen gode råd eller løsninger men jeg ville ikke forlade tråden uden at svare dig!

Pøj pøj - jeg håber godt nok I finder en løsning på det hele!

Tusind tak for svar..
Jo jo de siger det vil stige.. MEN at det aldrig vil stige til det vi har gæld i det for.. de råder os til at blive boende til "krisen vender" OG afdrage alt hvad vi kan i mens.. så kan vi måske komme ud uden for meget tab.. MEN problemet er jo vi IKKE KAN afdrage på det.. vi har ingen penge til det  
nej vi kan ikke leje værelse ud.. vi vil i forvejen have noget andet fordi vi har ALT for lidt plads.. jeg ville ikke kunne lide leje hele huset ud.. var bange for folk ikke respekterede det/behandlede det ok, så vi ville få ekstra udgifter.. plus alt det arbejde vi har lagt i det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.