Julegave til DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. december 2012

sabrina89

Vores datter får julegave af hendes dagplejeforældre. Så jeg sys også at Freja skal give dem en lille betydningsfyld ting, men hvad ???

De er et ægtepar (mand og kone) i 40erne har I nogle gode forslag til hvad det kan være? Pris mellem 100 og 150

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Den lykkelige

Nu er vores dagpleje 55 år.. men vi har købt Karen blixen jule ophæng i guld og en sød "bøtte"/dåse med julemand på og småkager i som min datter har bagt..

Anmeld

12. december 2012

tweety2060

Følger lige lidt med på sidelinien, jeg mangler også en lille gave til dp mor, sådanne en tanken der tæller gave

Anmeld

12. december 2012

IT-nørd

sabrina89 skriver:

Vores datter får julegave af hendes dagplejeforældre. Så jeg sys også at Freja skal give dem en lille betydningsfyld ting, men hvad ???

De er et ægtepar (mand og kone) i 40erne har I nogle gode forslag til hvad det kan være? Pris mellem 100 og 150

Alle 4 børn i Freyas dagpleje giver en fælles gave, som jeg og en anden mor står for. Vi giver 50 kr hver og det blev til en kurv med lækker te (2 slags), lidt chokolade, 3 flotte bloklys fra et lille lysestøberi tæt på mit arbejde og en lille glasfigur fra samme sted. 

Vi er sikre på hun bliver glad for kurven

Anmeld

12. december 2012

sabrina89

Den lykkelige skriver:

Nu er vores dagpleje 55 år.. men vi har købt Karen blixen jule ophæng i guld og en sød "bøtte"/dåse med julemand på og småkager i som min datter har bagt..

Hun spiser ingen former for sukker men den med julepynten var lidt hyggelig. Var lige inde og se alle trip trap nisserne men der vare desværre ikke nogen der hedder Freja det havde ellers været oplagt

Anmeld

12. december 2012

Den lykkelige

sabrina89 skriver:

Hun spiser ingen former for sukker men den med julepynten var lidt hyggelig. Var lige inde og se alle trip trap nisserne men der vare desværre ikke nogen der hedder Freja det havde ellers været oplagt

Gud ja den med trip trap nisser var også god.. er der ikke en som hedder det DP moderen hedder??

Anmeld

12. december 2012

sabrina89

Den lykkelige skriver:

Gud ja den med trip trap nisser var også god.. er der ikke en som hedder det DP moderen hedder??

Nej desværre ikke hverken moderen eller fadderen

Anmeld

12. december 2012

Den lykkelige

sabrina89 skriver:

Nej desværre ikke hverken moderen eller fadderen

Hmmm øv.. havde da ellers været en god ide

Anmeld

12. december 2012

6800

vi giver vores en halskæde med et hjerte vedhæng

Anmeld

12. december 2012

Fenja09

Den lykkelige skriver:

Det var da en rigtig god idé med julepynt og det er så fint det fra Karen Blixens jul

Har nemlig også selv gået og tænkt hvad vi skal købe til vores datters dp.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.