Sutsko til børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. december 2012

SaNiNa

Ja hvilken sutsko har i til jeres børn i børnehaven?

For nu har vores søn slidt 3 par af Melton skin sutsko op siden han startede i juni måneden... Der går lige et par dage så begynder der at være hul uden i snuden og nu efter 1½ månede så er der rigtig meget hul.

Det er faktisk det 4 par for det sidste par gik i stykker efter 1 dag så kørte ud med dem igen og der var også en fejl i syningen, men alligevel de koster 160 kr hver gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Moma

Jeg har købt et par Spiderman sutsko fra Bilka til min søn. Et par med gummisål, som kan holde lidt bedre end et par skindfutter. 

Anmeld

12. december 2012

Pige2009

Laura får et par sutsko med gummisål, som er noget mere slidstærk end de gængse i skind

Anmeld

12. december 2012

SaNiNa

Moma skriver:

Jeg har købt et par Spiderman sutsko fra Bilka til min søn. Et par med gummisål, som kan holde lidt bedre end et par skindfutter. 

Har kigget og kigget i bilka hver gang vi har været der for nemte menlig jeg engang så sådan nogle men har bare ikke kunne finde dem siden.

Anmeld

12. december 2012

Nessie

Daniel har bare de der "pose"-futter med dutter under.

Han bruger dem dog ikke ret tit. De har varme i gulvet i BH, så der er sjældent nogen der får kolde tæer

Anmeld

12. december 2012

Laulund87

Min datter starter godt nok først i børnehave mandag, men som i vuggestuen bliver hun ved med at gå med sandaler som sutsko. Hun brugte dem fra i sommers og da de blev for små, havde jeg nogle til at stå hun kan passe nu.

Anmeld

12. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Både vores dreng og pige har sutsko som en strømpe med skinsål på. De er fra H&M og koster ca. 80 kr. De holder super fint og en tur i vaskemaskinen kan de også klare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.