Hun skriger, skriger og skriger! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Puha, hvor skal jeg starte min datter er 10 uger & hun skriger, skriger og skriger hver eneste dag fra kl. 17 - 21!!! 

Self lige igår og idag er hun aller værst, de dage hvor kæresten ikke lige er hjemme til at hjælpe, så vi kan supplere hinanden, for helvede hvor er det hårdt. 

Hun er den skønneste, nemmeste og fantastiske lille baby om dagen, men så snart klokken slår 17, så bliver hun sku et baby monster, intet hjælper!! Jeg må erkende at man sku næsten kaster håndklædet i ringen, eller sådan føles det ihvertfald, man kæmper jo videre for det er jo ens mest dyrbareste! 

Men hvad skal jeg gøre? - Nogen gode råd? - Jeg kan simpelthen ikke klare det mere nu, det har stået på i snart 2 uger og mit hoved er ved at sprænge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

HopinWishin

vi har også døjet lidt med det.. og ja man har virkelig lyst til at give op...

jeg vuggede hende og sang den samme sang igen og igen mens hun var svøbt!..

da hun var tre mdr tog vi til kiropraktor... og har kun oplevet en tur siden.. hun er 4 mdr nu...

kan hun være overtræt?.. jeg prøvede at særge for hun fik en lille lur inden aftensmadstid...

Anmeld

12. december 2012

Aagaard

Put92 skriver:

Puha, hvor skal jeg starte min datter er 10 uger & hun skriger, skriger og skriger hver eneste dag fra kl. 17 - 21!!! 

Self lige igår og idag er hun aller værst, de dage hvor kæresten ikke lige er hjemme til at hjælpe, så vi kan supplere hinanden, for helvede hvor er det hårdt. 

Hun er den skønneste, nemmeste og fantastiske lille baby om dagen, men så snart klokken slår 17, så bliver hun sku et baby monster, intet hjælper!! Jeg må erkende at man sku næsten kaster håndklædet i ringen, eller sådan føles det ihvertfald, man kæmper jo videre for det er jo ens mest dyrbareste! 

Men hvad skal jeg gøre? - Nogen gode råd? - Jeg kan simpelthen ikke klare det mere nu, det har stået på i snart 2 uger og mit hoved er ved at sprænge!

Nu ved jeg jo ikke hvad du allerede har prøvet.
Og har du en fornemmelse af om det er maven, eller hvad det er?

Vi havde kun en kort periode af sådan noget og det blev næsten afhjulpet med Mylicon, som er nogle dråber som tager overfladespændingen fra vandet i tarmen så det ikke skummer og luften derfor er meget svær at få ud.
Ellers var vores trick, når intet andet virkede at dyppe sutten i saft, juice, sukker ol.

Anmeld

12. december 2012

mortilnoahogmelina

Bare spøger mig hvordan det er. Jeg har en pige på 6 uger nu. HUn har siden dag 1 skreget imellem 6-8 timer hver aften. Intet hjælp lige meget hvad pokker vi gjorder. Jeg har sågar rendt rundt ude på landevejen med hende kl lort om natten for at få ro. Men så snart barnevognen stod stille var hun der med det sammen igen. Jeg har kørt land og rige rundt med hende i bilen.
Jeg har givet 4 forskellige mme nu os den dyre fra apoteket , jeg har købt bio gaia dråber mælkesyre bakterier lactolose mylicon dråber jeg har været til zoneterapuet massør sanio krosal . Og intet har hjulpet jeg var simpelthen græde færdig til sidst og jeg kunne ikke hænge sammen mere af søvnmangel sov max 5 timer i døgnet. Så prøvede jeg kiopraktor og jeg har fået en helt ny baby med hjem. Jeg kan ligge hende for sig selv nu HUn kan falde i sove selv om aftenen hun smiler hun er glad og hun er mere vågen .
Jeg kunne simpelthen ikke være mere glad lige nu .
Så jeg kan varmt anbefale at prøve en kiopraktor men skal være en som har speciale i spædbørn , jeg har været afsted en gang ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.