Grænsebleer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

Mira0911

Vi drager en tur til tyskland på Lørdag... Er der nogen herinde som ved noget om hvad bleer koster dernede ca? Mærkebleer f.eks Libero er de billigere dernede end her i DK  ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Sweet1978

Jeg har lige for nylig købt Pampers på tilbud i Fleegaard men det varierer jo fra uge til uge hvad de koster dernede som herhjemme, men tjek evt. Fleegaards hjemmeside.... Jeg gav 77kr. pr. pk. med 66 bleer så det er en stk pris på 1.16 og selv Lidl hvor vi normalt handler har en stk. pris på 1,36 så vi sparede meget.

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Jeg har lige for nylig købt Pampers på tilbud i Fleegaard men det varierer jo fra uge til uge hvad de koster dernede som herhjemme, men tjek evt. Fleegaards hjemmeside.... Jeg gav 77kr. pr. pk. med 66 bleer så det er en stk pris på 1.16 og selv Lidl hvor vi normalt handler har en stk. pris på 1,36 så vi sparede meget.

Vi skal godt ikke lige Fleggard... Vi skal til Scandinavian Park... Men mon ikke os de har billige bleer...

Anmeld

11. juni 2009

Sweet1978

Jo det vil jeg da tro, men ellers ligger der jo en Fleegaard ved næsten alle græseovergange så må i jo stoppe der på hjemvejen

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Jo det vil jeg da tro, men ellers ligger der jo en Fleegaard ved næsten alle græseovergange så må i jo stoppe der på hjemvejen

Nu må vi se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.