Blodprøve svar (ICSI)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

tarkoflen

WantingBaby2012 skriver:

Tusind tak 

Det er for vildt at det lige skulle lykkes i første forsøg  men nu bliver de næste 9 mdr jo ren ventetid  Glæder mig så meget til 1. scanning! 

Ja det er ventetid på ventetid

Har du fået tid til tryghedsskanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

WantingBaby2012

tarkoflen skriver:

Ja det er ventetid på ventetid

Har du fået tid til tryghedsskanning?

Øøh det ved jeg ikke? Jeg skal scannes første gang d. 2.1.13 - og der må jeg være i uge 7+2... hvornår skal man til tryghedsscanning da? 

Anmeld

13. december 2012

tarkoflen

WantingBaby2012 skriver:

Øøh det ved jeg ikke? Jeg skal scannes første gang d. 2.1.13 - og der må jeg være i uge 7+2... hvornår skal man til tryghedsscanning da? 

Det er tryghedsskanningen eller skanningen for hjerteblink

Spændende! Det er ret fantastisk at se det lille hjerte slå derud af

Anmeld

13. december 2012

WantingBaby2012

tarkoflen skriver:

Det er tryghedsskanningen eller skanningen for hjerteblink

Spændende! Det er ret fantastisk at se det lille hjerte slå derud af

Aarh okay - så fik jeg da det på plads. Sygeplejersken jeg talte med igår sagde jo bare at hun bookede en tid til scanning 

Ja vi glæder os også helt, det bliver da helt sikkert meget følelsesladet... Det er jo det vi har gået og ventet på så længe.. 

Mange skriver at de er oppustet i startet af graviditeten.. Jeg kan slet ikke mærke noget som helst... var du det?

Anmeld

13. december 2012

Pessimisten

WantingBaby2012 skriver:

Tusind tak - vi er bare så lykkelige 

Krydser fingre for jer  Skal i også igennem icsi? 

Jeg er helt ny i det her forum, så er ikke helt nede med alle jeres forkortelser er stadig i gang med at blive fertilitetsudredt. Men vi kommer nok ikke uden om en eller anden form for behandling.

Anmeld

13. december 2012

tarkoflen

WantingBaby2012 skriver:

Aarh okay - så fik jeg da det på plads. Sygeplejersken jeg talte med igår sagde jo bare at hun bookede en tid til scanning 

Ja vi glæder os også helt, det bliver da helt sikkert meget følelsesladet... Det er jo det vi har gået og ventet på så længe.. 

Mange skriver at de er oppustet i startet af graviditeten.. Jeg kan slet ikke mærke noget som helst... var du det?

Det var ret følelsesladet for os, men faktisk mest da vi var kommet ud og det gik op for os, at det faktisk var vores lille babys hjerte vi lige havde set

Jeg var oppustet, men det er der altså også mange der ikke er

Anmeld

14. december 2012

WantingBaby2012

tarkoflen skriver:

Det var ret følelsesladet for os, men faktisk mest da vi var kommet ud og det gik op for os, at det faktisk var vores lille babys hjerte vi lige havde set

Jeg var oppustet, men det er der altså også mange der ikke er

Ja sådan kunne jeg også godt forestille mig at det blev for os. Det er som om at det ikke rigtig er virkeligt endnu, selvom testene stadig bliver positiv lige med det samme (ja man vil da være sikker )

Det er derfor at nettet er lidt dårligt, fordi man kan søge på alt hvad man vil og passer de ting man læser ikke på en selv så bliver man jo lidt bekymret for om der er noget galt  Men det tror jeg nu heller ikke der er. 

Anmeld

14. december 2012

modesty

Stort tillykke! Det tog 4 IVF forsøg for os - hvor må det være skønt at der var bingo i første forsøg. 

M.h.t. oppustethed, så mærkede jeg intet til det på noget tidspunkt i min graviditet, så det skal du ikke lægge noget i.

Anmeld

15. december 2012

sus73

WantingBaby2012 skriver:

JEG SKAL VÆRE MOR!!!!  

Blodprøven var positiv og sygeplejersken var godt tilfreds med HCG-tallet på 160. 

Hvor er det bare FOR VILDT!! 

Nu venter scanning den 2.1.13 - skulle vi så ikke bare sige, at det var nu?? 

Ha' en fantastisk dag alle sammen 

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.