Kan man synkronisere sin kalender på mobilos??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Nogle der ved om man kan få en app der kan synkroniserer kalenderen på telefonen, med andre??

Eller om man måske kan gøre det over computeren eller noget het 3.!?

Manden og jeg har Android.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Lullaby

Tilmeldt skriver:

Nogle der ved om man kan få en app der kan synkroniserer kalenderen på telefonen, med andre??

Eller om man måske kan gøre det over computeren eller noget het 3.!?

Manden og jeg har Android.

Gmail har sin egen funktion der, smart nok, hedder kalender. Den har vi begge fikset så når manden smider noget i kalenderen opdaterer den automatisk min kalender og omvendt. Samtidig er det på nettet så vi kan sidde et 3. sted og tjekke om vi skal noget hvis vi ikke har mobiltelefoner på os.

Anmeld

12. december 2012

Lullaby skriver:

Gmail har sin egen funktion der, smart nok, hedder kalender. Den har vi begge fikset så når manden smider noget i kalenderen opdaterer den automatisk min kalender og omvendt. Samtidig er det på nettet så vi kan sidde et 3. sted og tjekke om vi skal noget hvis vi ikke har mobiltelefoner på os.

Uhh, det lyder jo lige præcist som det vi leder efter!

Det må jeg straks ind og rode med.  

Tusind tak.

Anmeld

12. december 2012

tarkoflen

Tilmeldt skriver:

Uhh, det lyder jo lige præcist som det vi leder efter!

Det må jeg straks ind og rode med.  

Tusind tak.

Den er perfekt, vi bruger den også og det er nemt at bruge, stort plus for mig

Anmeld

14. december 2012

tarkoflen skriver:

Jah, den virker rimelig overskuelig..

Nu har jeg fundet ud af at synkroniserer min telefon med computeren, men jeg er godt nok gået i stå her hvor jeg skla synkroniserer kærestens telefon til det!?!?

Kan du mon forklarer mig det!?

Anmeld

14. december 2012

Nessie

Lullaby skriver:

Det bruger vi også.
Er ret smart at vi kan sidde alle steder og lige tjekke om vi kan dén dag

Har dog ingen anelse om hvordan det fungerer, da det er manden der har sat den op

Anmeld

14. december 2012

tarkoflen

Tilmeldt skriver:

Jah, den virker rimelig overskuelig..

Nu har jeg fundet ud af at synkroniserer min telefon med computeren, men jeg er godt nok gået i stå her hvor jeg skla synkroniserer kærestens telefon til det!?!?

Kan du mon forklarer mig det!?

Du skal dele den med din kæreste, hvordan man gør det, kommer jeg lidt til kort, for det har min kæreste stået for men jeg kan spørge ham, når jeg får ham hjem igen, men ellers prøv at Google det

Anmeld

16. december 2012

tarkoflen skriver:

Du skal dele den med din kæreste, hvordan man gør det, kommer jeg lidt til kort, for det har min kæreste stået for men jeg kan spørge ham, når jeg får ham hjem igen, men ellers prøv at Google det

Åh, du må meget gerne spørge ham, hvis det er til at forklarer altså!

Anmeld

16. december 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Anmeld

16. december 2012

tarkoflen

Tilmeldt skriver:

Åh, du må meget gerne spørge ham, hvis det er til at forklarer altså!

I venstre side af kalenderen, under månedes oversigten, er der en drop Down menu der hedder andre kalendere. Ud for den er der en lille pil, hvis du trykker på den, er der et menupunkt der hedder tilføj andre kalendre, og så kan du sende en anmodning til din kæreste, som jeg mener han skal godkende,og så kan l se hinandens kalendre

Håber det var nogenlunde til at forstå

Held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.