odder zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. december 2012

mn

Hej

Er der nogle her inde som kan fortælle mig om en odder zip er lavet af læder? eller om den er lavet af andet matriale som let kan vaskes af? Da vi er lidt vilde med din i hvid, men vi vil godt vide om det er muligt at holde den ren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Troldemommi

metteswn skriver:

Hej

Er der nogle her inde som kan fortælle mig om en odder zip er lavet af læder? eller om den er lavet af andet matriale som let kan vaskes af? Da vi er lidt vilde med din i hvid, men vi vil godt vide om det er muligt at holde den ren.

Hejsa

vi har en odder zip i sort, den er ikke af læder, jeg syntes den er meget nem at holde ren, men tror alle hvide barnevogne kræver en våd klud engang imellem for at se pæne ud, men det er så også nemt at tørre den af.

Monica

Anmeld

12. december 2012

mn

Monica P skriver:

Hejsa

vi har en odder zip i sort, den er ikke af læder, jeg syntes den er meget nem at holde ren, men tror alle hvide barnevogne kræver en våd klud engang imellem for at se pæne ud, men det er så også nemt at tørre den af.

Monica

Det tror jeg du har helt ret i men så længe en våd klud er nok er det helt fint med os, det var derfor jeg var nysgerrig om hvor let den var at holde, så tak for dit svar

Anmeld

12. december 2012

Tullepigen90

metteswn skriver:

Hej

Er du gravid?

Anmeld

13. december 2012

mn

Er du gravid?

Nej det er jeg desværre ikke. Vi skal jo lige have styr på nogle andre ting først men derfor kan man jo stadig godt planlægge i god tid og drømme

Anmeld

13. december 2012

Tullepigen90

metteswn skriver:

Nej det er jeg desværre ikke. Vi skal jo lige have styr på nogle andre ting først men derfor kan man jo stadig godt planlægge i god tid og drømme

Ja helt sikkert 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.