For tidlig menstruation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Dididid

min kæreste og jeg forsøger at lave baby. Jeg tog folinsyre i knap 2 måneder indtil for 2 uger siden skiftede jeg dem ud med GraVitamin.

Min menstruation har været stabil i 9 måneder hvor den er kommet på 27-28 dagen men i går plet blødede jeg og i morges kom menstruationen så. Problemer er bare, at det er 20 dag (sidste mens: d. 18-23 . i dag d. 12) og det gør mig ret nervøs da jeg er usikker om jeg har ægløsning om 10 dage. 

Håber inderligt, i læser dette da jeg virkelig har brug for svar.

MVH. Den meget skrukke kvinde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Majbrit P

Frier8 skriver:

min kæreste og jeg forsøger at lave baby. Jeg tog folinsyre i knap 2 måneder indtil for 2 uger siden skiftede jeg dem ud med GraVitamin.

Min menstruation har været stabil i 9 måneder hvor den er kommet på 27-28 dagen men i går plet blødede jeg og i morges kom menstruationen så. Problemer er bare, at det er 20 dag (sidste mens: d. 18-23 . i dag d. 12) og det gør mig ret nervøs da jeg er usikker om jeg har ægløsning om 10 dage. 

Håber inderligt, i læser dette da jeg virkelig har brug for svar.

MVH. Den meget skrukke kvinde. 

Mener at man får ægløsning uanset hvad hvis du ikke er på medicin eller p-piller eller andet der kan forhindre det 

Anmeld

12. december 2012

Dididid

Har ikke været på p piller i knap 2 år, så det killegale være det

Er det ikke noget med, at hvis man ikke rammer 21 dagen, så er der ingen ægløsning. Er bare forvirret da min mens kommer præcis hver måned og denne gang gjorde den ikke :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.