regelmæssig mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Sujan

Jeg fødte for 8 mdr siden. Fik min mens efter ca. 3 mdr. Og har haft 3 helt rægelmæssige mens perioder... Nu er den udeblevet de sidste 2 gange. Har dog meget udflåd. Er det normalt at den lige udebliver nogle gange? Ammer stadig og har hørt noget om at man først får regelmæssig mens når man stopper med at amme.. men tænkte at når jeg nu har haft 3 gange hvor det har været helt normalt, så burde den komme. Men kan man måske ikke regne med?

Har andre oplevet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Sujan

Slet ingen

Anmeld

12. december 2012

Kamulla

din mens kan være ureglmæssig mens du ammer og ammer man ikke, kan der gå 1 år fra fødslen til man har fået en ordentlig cyklus igen..

så selvom den er kommet nogenlunde reglmæssig 3 gange betyder ikke den er reglmæssig nu når du ammer.. men der er ingen muligheder for du er gravid?? hvis du skriver den slet ikke kommer??

Anmeld

12. december 2012

Sujan

Kamulla skriver:

din mens kan være ureglmæssig mens du ammer og ammer man ikke, kan der gå 1 år fra fødslen til man har fået en ordentlig cyklus igen..

så selvom den er kommet nogenlunde reglmæssig 3 gange betyder ikke den er reglmæssig nu når du ammer.. men der er ingen muligheder for du er gravid?? hvis du skriver den slet ikke kommer??

Tog en test for en uges tid siden som var negativ.. men ja er nok fordi jeg ammer..

Anmeld

18. februar 2013

Øst

Hej,

Jeg fødte i Marts 2012 og min første mens kom i Okt og derefter er der gået ca 1,5 måned imellem  Stoppede helt med at amme i Nov.

Tror det er meget normalt men glæder mig godt nok til at man kan regne med den igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.