Penge på børneopsparingen som julegave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Troldemommi

Hej

Forleden da min svigermor var på besøg spugte hun om det ville være okay for os at hun giver Johanne penge i julegave, pengene vil hun sætte ind på hendes børneopsparing, og så give en mindre gave end ellers, jeg personligt syntes det er en god ide, for lige nu mangler Johanne ikke noget særligt, og så kan hun få glæde af pengene når hun bliver 21 år.

Hvad mener i om ideen??

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Mette.

Monica P skriver:

Hej

Forleden da min svigermor var på besøg spugte hun om det ville være okay for os at hun giver Johanne penge i julegave, pengene vil hun sætte ind på hendes børneopsparing, og så give en mindre gave end ellers, jeg personligt syntes det er en god ide, for lige nu mangler Johanne ikke noget særligt, og så kan hun få glæde af pengene når hun bliver 21 år.

Hvad mener i om ideen??

Monica

Jeg synes det er en super god ide. Hun får garanteret mange andre gaver juleaften, så i sidste ende tror jeg hun får mere glæde af pengene på kontoen, senere hen.

Anmeld

12. december 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Jeg synes det ville være fint nok med penge på børnekontoen da hun sikkert får så meget andet og hun ligger ikk mærke til om det er en lille gave eller stor

God jul

Anmeld

12. december 2012

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

Hej

Hvad mener i om ideen??

Monica

SUPER idé - for om de åbner 1 gave eller 4 - det har ikke den store betydning i den alder.. Ville ønske min svigerfamilie ville få samme idé

Anmeld

12. december 2012

FruK

Super god ide. Det har min søns farfar gjort til alle jul og fødselsdage siden han blev født. 

Vi har lavet en konto (ikke børneopsparing) til sønnen, som pengene går ind på - også dem hans far og jeg overfører hver måned - og så overfører vi en gang om året til børneopsparingen. Der er noget med et maks på 3000 pr år, der må ryge ind på børneopsparingen.

Anmeld

12. december 2012

Mor010711

Min mor gør det samme. Både ved jul og fødselsdag. Og der er alligevel rigeligt at gaver til min datter til jul, og også en lille ting fra min mor.

Jeg synes det er en rigtig god ide

Anmeld

12. december 2012

B&J

Fantastisk ide

Anmeld

12. december 2012

Troldemommi

Tak for jeres svar

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.