bagekartoffel med fyld??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Dinsen

Hej alle 

Tror virkelig jeg skal prøve at lave sådan en til i morgen aften, men mangler lidt en lækker opskrift, nogen der ligger inden med en?? 

Så del den li med mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

B&J

den opper jeg lige for det kunne da være spænde at prøve med fyld

Anmeld

12. december 2012

Miin'Baby'Mus

Dinsen skriver:

Hej alle 

Tror virkelig jeg skal prøve at lave sådan en til i morgen aften, men mangler lidt en lækker opskrift, nogen der ligger inden med en?? 

Så del den li med mig 

Hvilken slags fyld?

Jeg tager ofte og udhuler kartofler når de er ordentligt bagte, så steger jeg noget bacon og hakker noget purløg, blander det med det kartoffel jeg har fået ud og mixer en masse cremefraise i - mums det er godt  Så skal massen i "skrælderne" og så skal kartoflerne ind i bage igen indtil de er gyldne

Anmeld

12. december 2012

Dorthe1986

LilleNyPåVej skriver:

Hvilken slags fyld?

Jeg tager ofte og udhuler kartofler når de er ordentligt bagte, så steger jeg noget bacon og hakker noget purløg, blander det med det kartoffel jeg har fået ud og mixer en masse cremefraise i - mums det er godt  Så skal massen i "skrælderne" og så skal kartoflerne ind i bage igen indtil de er gyldne

Mums

Anmeld

12. december 2012

Disarobi

En opskrift der altid hitter :

Bag kartfolerne 60-75 minutter, skær dem over på langs og udhul dem. Mosen piskes med salt, peber, snittede forårsløg og creme fraiche og puttes tilbage i skrællen der nu fungerer som skåle Put revet ost på toppen og bag yderligere i 10 min

Mmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.