"Mortid"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Godaften herinde. 

Så sover min lille nuller, efter en aften med ca 3 timers brok, utilfredshed og skrig, så fik hun lige flaske og bum så er hun faldet i dyb søvn.. 

Det er første gang jeg har hende et helt døgn alene, kæresten kommer først hjem imorgen aften.... 

Nu er der "mortid", som jeg bruger på Netflix, ved at se DropDeadDiva.... Verdens fedeste serie for kvinder!!! 

Hvad bruger i jeres "mortid på"?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

TeamRocket

Har massere mor tid, har ikke født endnu, termin om 2 dage. Prøver at få manden med på at se home alone 2 og spise slik Men han er liiiige midt i et vigtigt spil og har sagt 'lige om lidt skat' siden kl 2030- jeg overvejer nu bare at gå i seng nu, eller ta et fodbad.

Anmeld

11. december 2012

L&V

Put92 skriver:

Godaften herinde. 

Så sover min lille nuller, efter en aften med ca 3 timers brok, utilfredshed og skrig, så fik hun lige flaske og bum så er hun faldet i dyb søvn.. 

Det er første gang jeg har hende et helt døgn alene, kæresten kommer først hjem imorgen aften.... 

Nu er der "mortid", som jeg bruger på Netflix, ved at se DropDeadDiva.... Verdens fedeste serie for kvinder!!! 

Hvad bruger i jeres "mortid på"?? 

Da hun var lille og jeg havde muligheden brugte jeg al min "mortid" på at komme ud af huset, så fik jeg ansigtsbehandlinger, tog på cafe eller var alene med en veninde.. Havde brug for at komme ud fra oste klokken.. Nu sover hun fra kl 20 hver aften ca. også sidder min mand og jeg og hygger i sofaen med en go film, hopper i boblebadet, sidder ved computeren eller sådan noget

Anmeld

11. december 2012

Laulund87

Baby.dk, facebook og tv i baggrunden.. Multitasking

Sådan ser mine aftener ud

Anmeld

11. december 2012

HopinWishin

Laulund87 skriver:

Baby.dk, facebook og tv i baggrunden.. Multitasking

Sådan ser mine aftener ud

her er det lige sådan

Anmeld

11. december 2012

Laulund87

HopinWishin skriver:

her er det lige sådan

Det er kvalitid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.