æggestokkens placering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der har en æggestok der sidder forkert? og gav det nogle konsekvenser i forhold til at blive gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

modesty

Jeg er på ingen måder ekspert på området og jeg synes at du skal snakke med en læge der har viden på området. Men så vidt jeg kan regne ud, må det afgørende jo være æggelederens placering i forhold til æggestokken. Hvis æggelederen følger æggestokkens placering, kan det vel ikke give de store problemer. Men hvis der er for stor afstand mellem -stok og -leder, kan lederen have svært ved at samle ægget op.

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg er på ingen måder ekspert på området og jeg synes at du skal snakke med en læge der har viden på området. Men så vidt jeg kan regne ud, må det afgørende jo være æggelederens placering i forhold til æggestokken. Hvis æggelederen følger æggestokkens placering, kan det vel ikke give de store problemer. Men hvis der er for stor afstand mellem -stok og -leder, kan lederen have svært ved at samle ægget op.

Jeg spurgte min læge og han sagde at så længe æggelederen fungerer er det stort set ligegyldigt hvordan de vender.

Men da jeg var til scanning på sygehuset undrede de sig lidt.

Men jeg har været gravid, dog efter lang tids forsøg, som endte i en SA.

Så tænker der jo må være fri passage.

Det er den ene der sidder skæv, så de har meget vært ved at fange den på scanninger.

Det er bare ikke altid man tror på lægerne, men de ved nok bedst

Anmeld

11. december 2012

modesty

Anonym skriver:

Jeg spurgte min læge og han sagde at så længe æggelederen fungerer er det stort set ligegyldigt hvordan de vender.

Men da jeg var til scanning på sygehuset undrede de sig lidt.

Men jeg har været gravid, dog efter lang tids forsøg, som endte i en SA.

Så tænker der jo må være fri passage.

Det er den ene der sidder skæv, så de har meget vært ved at fange den på scanninger.

Det er bare ikke altid man tror på lægerne, men de ved nok bedst

Hmmm, det lyder umiddelbart lidt mærkeligt at det skulle være ligegyldigt hvordan den er placeret i forhold til æggelederen. Men hvis det kun er i den ene side, er det jo også godt.

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hmmm, det lyder umiddelbart lidt mærkeligt at det skulle være ligegyldigt hvordan den er placeret i forhold til æggelederen. Men hvis det kun er i den ene side, er det jo også godt.

Jeg tror måske også det er det han har ment. altså at man sagtens kan fungere bare med en æggestok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.