Ja så fik jeg det overstået - for denne gang

Vi skulle planlægge dette års julesamvær og da vi ikke var enige og ikke blev enige nåede vi frem til en midlertidig løsning for i år og med en ny indkaldelse i det nye år.
Til det nye møde skal der fastsættes alt samvær. Mit barns far ønsker 7/7 ordning, hvilket jeg i den grad er i mod. Han ønsker samvær hvert andet år på barnets fødselsdag (jeg har haft barnet alle 9 år)
Han bliver så modbydelig, personlig og lukker helt af når vi sidder deroppe. Han hører ikke hvad jeg siger eller hvad sagsbehandleren siger; ja sågar i dag valgte han at forlade mødet, smække med døren og gå sin vej, Dog kom han tilbage (desværre) efter 10 min. Der er tydelig frustration når vi sidder til møde og sagsbehandleren stoppede det ikke - i stedet måtte jeg flere gange bede ham tale pænt, bede ham lade mig tale ud og bede ham stoppe med at overfuse mig.
Derfor er alt dette udsprunget til at jeg sætter en advokat på sagen til næste møde. Jeg kan ikke accepterer en 7/7 ordning og frygter at han får det sådan. Vores barn er ekstra sensitivt og vil slet ikke kunne kaperer en sådan hverdag. Derfor må jeg sætte alle sejl ind i kampen om et fortsat trygt og stabilt liv for mit barn. Skræmmende at faren slet ikke ser dette og slet ikke kan sætte sig udenover sine egne behov.
Han har aldrig boet med barnet (eller mig) og jeg har den fulde forældremyndighed. Han interessere sig ikke for barnet, kobler sig ikke på intra nettet så han kan følge med i skoledagen osv osv osv.
Anmeld