vuggestue billeder + andre af isabella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Mother-love

hej piger.
så fik vi billeder fra vuggestuen. ihh hvor synes jeg de er gode.
og så er der lige nogle andre også

tiden er godt nok fløjet afsted nu er hun allerede 18 mdr. jeg kan huske som var det igår hun kom ud til os..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Københavnermor

Hun er SKØN!!

Anmeld

11. december 2012

Mother-love

EK's Moar skriver:

Hun er SKØN!!

ihhh mange tak

Anmeld

11. december 2012

Frøken J.

michelledam skriver:

hej piger.

tiden er godt nok fløjet afsted nu er hun allerede 18 mdr. jeg kan huske som var det igår hun kom ud til os..

Arj hvor er hun kær!!!

Hvad kan sådan en 18 mdrs pige egentlig? Rose er 18 mdr når lillebror kommer, tænker sådan over hvor en pige på 18 mdr gerne er henne i udvikling. Hun ser så stor ud, det er jo kun 4 mdr fra nu her!

Anmeld

11. december 2012

Mother-love

Frøken J. skriver:

Arj hvor er hun kær!!!

Hvad kan sådan en 18 mdrs pige egentlig? Rose er 18 mdr når lillebror kommer, tænker sådan over hvor en pige på 18 mdr gerne er henne i udvikling. Hun ser så stor ud, det er jo kun 4 mdr fra nu her!

tak

åhhh det er jo meget forskelligt. mange på den alder kan f.eks snakke. men det eneste isabella kan sige er ; hej, vov vov, fu (fugl), hva det, prøv se, ahhh ahhh (ae ae), mer mæ (mere mælk) og dahhh (far)

men isabella kan gå, løbe, drille, være rigtig stædig, spise med ske/gaffel. hun forstår stort set alt hvad man siger og ber om.
mange gange er jeg selv ret overrasket over hvor meget hun rent faktisk forstår af det man siger. alt hvad vi ber hende om gør hun.
Hun giver krammer og kysser. hun tager gerne selv handsker og hue på.
hun er begyndt at interessere sig en smugle for toilettet men ikke noget vi har gjort ret meget ved endnu.

men jeg vil sige at der er stadig en del man skal hjælpe med, hvis du forstår.. ved faktisk ikke om det er normalt eller om de flest på 1.5 er mere selvhjulpen end isabella.
håber det hjalp lidt på dit spørgsmål :O)

Anmeld

12. december 2012

Mother-love

141 har set billeder men kun 2 har svaret? hmmmm er jeg den eneste der synes at min datter er en skøn lille sag?

Anmeld

12. december 2012

tumle

michelledam skriver:

141 har set billeder men kun 2 har svaret? hmmmm er jeg den eneste der synes at min datter er en skøn lille sag?

Nej det er du bestemt ikke! Jeg synes hun er en smuksak

Anmeld

12. december 2012

Mother-love

tumle skriver:

Nej det er du bestemt ikke! Jeg synes hun er en smuksak

ihh mange tak

Anmeld

13. december 2012

Mother-love

13. december 2012

Camillos

michelledam skriver:

hej piger.

årh hvor erhun fin skøn pige og fantastiske øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.