Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I fredags skulle vi til Hamburg, jeg gik krydsede fingere for jeg var blevet gravid igen, MEN NEJ Natten til fredag fik jeg min første mens, efter aborten
Er simpelhen græde færdig, ville ønske den var hjemme Ved det nok skal komme, men puha, ikke sjovt og følge ens vennekreds der har termin deromkring hvor man selv ville
Pleace der er en spire i maven i år 2013
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: I fredags skulle vi til Hamburg, jeg gik krydsede fingere for jeg var blevet gravid igen, MEN NEJ Natten til fredag fik jeg min første mens, efter aborten Er simpelhen græde færdig, ville ønske den var hjemme Ved det nok skal komme, men puha, ikke sjovt og følge ens vennekreds der har termin deromkring hvor man selv ville Pleace der er en spire i maven i år 2013
Åhhh kender det godt.
2013 bliver vores år !!!
Jaah, det skal virkelig være et godt år for os alle herinde..
men puha jeg savner og være gravid..
En krammer er sendt
Det må være super hårdt - håber for jer at 2013 bliver året for en lille bebs
/Fenja
Fenja09 skriver: En krammer er sendt Det må være super hårdt - håber for jer at 2013 bliver året for en lille bebs /Fenja
tak skal du have, det er rigtig hårdt, os fordi planen var vi ville give vores forældre nyheden om de sku være bedste forældre i julegave
Anonym skriver: tak skal du have, det er rigtig hårdt, os fordi planen var vi ville give vores forældre nyheden om de sku være bedste forældre i julegave
Ja, det kan jeg godt forstå, men i må tænke positivt og så får jeres forældre måske verdens bedste julegave næste år
Åhh hvor kan jeg huske det Det er hårdt HVER gang .. Havde selv en abort i december sidste år og blev gravid 6 måneder efter, så kender fuldt ud til frustrationen, håbet, tankerne .. Ja alt.
Så sender dig en kæmpe krammer og krydser for 2013 er JERES år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128