Har virkelig brug for en krammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Anonym trådstarter

I fredags skulle vi til Hamburg, jeg gik krydsede fingere for jeg var blevet gravid igen, MEN NEJ Natten til fredag fik jeg min første mens, efter aborten

Er simpelhen græde færdig, ville ønske den var hjemme Ved det nok skal komme, men puha, ikke sjovt og følge ens vennekreds der har termin deromkring hvor man selv ville

Pleace der er en spire i maven i år 2013

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

come2

Anonym skriver:

I fredags skulle vi til Hamburg, jeg gik krydsede fingere for jeg var blevet gravid igen, MEN NEJ Natten til fredag fik jeg min første mens, efter aborten

Er simpelhen græde færdig, ville ønske den var hjemme Ved det nok skal komme, men puha, ikke sjovt og følge ens vennekreds der har termin deromkring hvor man selv ville

Åhhh kender det godt.

Anmeld

11. december 2012

TR

Anonym skriver:

2013 bliver vores år !!! 

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Jaah, det skal virkelig være et godt år for os alle herinde..

men puha jeg savner og være gravid..

Anmeld

11. december 2012

Fenja09

Anonym skriver:

En krammer er sendt  

Det må være super hårdt - håber for jer at 2013 bliver året for en lille bebs

/Fenja

Anmeld

11. december 2012

et-ønske

Anonym skriver:

Sender en krammer i din retning! Ved hvordan det føles

2013 bliver året for alle os der ønsker og venter

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

En krammer er sendt  

Det må være super hårdt - håber for jer at 2013 bliver året for en lille bebs

/Fenja

tak skal du have, det er rigtig hårdt, os fordi planen var vi ville give vores forældre nyheden om de sku være bedste forældre i julegave

Anmeld

11. december 2012

Fenja09

Anonym skriver:

tak skal du have, det er rigtig hårdt, os fordi planen var vi ville give vores forældre nyheden om de sku være bedste forældre i julegave

Ja, det kan jeg godt forstå, men i må tænke positivt og så får jeres forældre måske verdens bedste julegave næste år

Anmeld

11. december 2012

anna111

11. december 2012

M&N

Åhh hvor kan jeg huske det Det er hårdt HVER gang .. Havde selv en abort i december sidste år og blev gravid 6 måneder efter, så kender fuldt ud til frustrationen, håbet, tankerne .. Ja alt.

Så sender dig en kæmpe krammer og krydser for 2013 er JERES år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.