ørebarn, og mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Babydreams

Hej..

Min søn på 9 mdr, skal have lagt dræn på torsdag, han har ikke villet spise ordentlig, siden slut september, og har haft MØB gentagene gange, så vi ser frem til tordag..

Jeg vil bare høre, om der er andre der har oplevet, at deres barn ikke har ville spise noget, lige indtil de fik lagt dræn, begyndte de da, at spise ordentlig igen?

Det er jo ikke holdbart at jeg max. kan få 2 hele måltider på ham i døgnet!

Jeg er frustreret og rigtigt ked af, at min søn har det på denne måde, er nærmest ligeglad med at jeg ingen søvn får, det er 10 gange værre for ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Babydreams

Slet ingen?

Anmeld

11. december 2012

Misscbn

RikkeRasmussen skriver:

Hej..

Min søn på 9 mdr, skal have lagt dræn på torsdag, han har ikke villet spise ordentlig, siden slut september, og har haft MØB gentagene gange, så vi ser frem til tordag..

Jeg vil bare høre, om der er andre der har oplevet, at deres barn ikke har ville spise noget, lige indtil de fik lagt dræn, begyndte de da, at spise ordentlig igen?

Jeg er frustreret og rigtigt ked af, at min søn har det på denne måde, er nærmest ligeglad med at jeg ingen søvn får, det er 10 gange værre for ham!

min søn har osse lidt/lider af MØB og har osse fået dræn, han har så altid haft en vild appetit

men har et lille råd, drop al der omhandler mælkeprodukter udover hvis han får MM i flaske men ko mælk, ost og alt hvad der er lavet af mælk er med til at børn har gentagende MØB 

Anmeld

11. december 2012

Babydreams

blankholm skriver:

min søn har osse lidt/lider af MØB og har osse fået dræn, han har så altid haft en vild appetit

men har et lille råd, drop al der omhandler mælkeprodukter udover hvis han får MM i flaske men ko mælk, ost og alt hvad der er lavet af mælk er med til at børn har gentagende MØB 

Tak for det, det er da noget jeg lige vil tænke over!

Det er bare frustrende at han intet vil spise, han taber sig jo også :-(

Anmeld

11. december 2012

L&V

RikkeRasmussen skriver:

Hej..

Umidlbart så tænker jeg at det måske gør ondt i ørene når man spiser, lidt lige som når man er ude at flyve så bruger man jo mad til at trykudligne med og hvis det giver samme følelse for ham når han spiser så gør det da bare avs

Anmeld

11. december 2012

Misscbn

RikkeRasmussen skriver:

Tak for det, det er da noget jeg lige vil tænke over!

Det er bare frustrende at han intet vil spise, han taber sig jo også :-(

gå ind på maelkebloggen.dk og læs pers indlæg det er den om mælk og MØB

og ja kan jeg godt forstå det heller ik sjovt med de små pus, ellers kom en ekstra klat smør i hans mad osv så han får lidt fedt?

Anmeld

11. december 2012

Babydreams

Månsson skriver:

Umidlbart så tænker jeg at det måske gør ondt i ørene når man spiser, lidt lige som når man er ude at flyve så bruger man jo mad til at trykudligne med og hvis det giver samme følelse for ham når han spiser så gør det da bare avs

Ja, det tænker jeg også!
Håber alt bliver bedre efter torsdag..

Anmeld

11. december 2012

Babydreams

blankholm skriver:

gå ind på maelkebloggen.dk og læs pers indlæg det er den om mælk og MØB

og ja kan jeg godt forstå det heller ik sjovt med de små pus, ellers kom en ekstra klat smør i hans mad osv så han får lidt fedt?

Det vil jeg da ligw prøve!

Men problemet er, at jeg mange gange kun kan få 1 tsk. fuld mad i hans mave, også skal jeg "snyde" resten i ham..
Vi tudede nærmest om kap idag..

Anmeld

11. december 2012

Misscbn

RikkeRasmussen skriver:

Det vil jeg da ligw prøve!

Men problemet er, at jeg mange gange kun kan få 1 tsk. fuld mad i hans mave, også skal jeg "snyde" resten i ham..
Vi tudede nærmest om kap idag..

orh lille pus

lyder ik rart, men det er osse meget smertefuldt, og er selv ørebarn så ved hvilke smerter det koster, og nøj det er ik rart at spise eller bevæge sig i det hele taget hvis man har MØB det er så smertefuldt

har du været til ørelæge og fået pencillin?

Anmeld

11. december 2012

Babydreams

blankholm skriver:

orh lille pus

lyder ik rart, men det er osse meget smertefuldt, og er selv ørebarn så ved hvilke smerter det koster, og nøj det er ik rart at spise eller bevæge sig i det hele taget hvis man har MØB det er så smertefuldt

har du været til ørelæge og fået pencillin?

Han har fået pencilin så mange gange, og der kører det hele bare, men ligeså snart kuren er ovre, så er det bare ned af bakke igen!

Vi ser så meget frem til torsdag, og håber at det hele bliver bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.