Mira Wanting syg af kræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

_-Kathrine-_

Det er virkelig skrækkeligt!
Men bt.dk sætter jo et helt tema op på deres forside som om at hun ER død...! Ro på... Er sikker på hun kæmper!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Stumpen

_-Kathrine-_ skriver:

Men bt.dk sætter jo et helt tema op på deres forside som om at hun ER død...! Ro på... Er sikker på hun kæmper!!

Og de ved ikke hvor syg hun er....

Anmeld

11. december 2012

Stumpen

_-Kathrine-_ skriver:

Så lige at en læge udtaler at vaccinen kunne have reddet Mira  Lægen ved da ikke hvilken vform eller hvad det hedder hun er smitttet med og hvor er det modbydeligt at smide sådan en artikel op i fjæset på familen... 

Anmeld

11. december 2012

_-Kathrine-_

Stumpen skriver:

Og de ved ikke hvor syg hun er....

Præcis...!
Kan godt forstå hun melder ud, for ud skal det jo på et tidspunkt... Men store forsideoverskrifter?! Typisk medierne

Anmeld

11. december 2012

_-Kathrine-_

Stumpen skriver:

Så lige at en læge udtaler at vaccinen kunne have reddet Mira  Lægen ved da ikke hvilken vform eller hvad det hedder hun er smitttet med og hvor er det modbydeligt at smide sådan en artikel op i fjæset på familen... 

Den læste jeg også og måtte godt nok ryste på hovedet...!
Jebus

Anmeld

11. december 2012

Stumpen

_-Kathrine-_ skriver:

Den læste jeg også og måtte godt nok ryste på hovedet...!
Jebus

Ja så meget for fred og ro til at koncentrer sig om familien...

Anmeld

11. december 2012

Mortiltodrenge

Stumpen skriver:

Den læge ved jo heller ikke om hun har fået vaccinen! Altså jeg har valgt at få vaccinen, selvom jeg selv skulle betale... Jeg synes nu desværre det lyder som om, at hun ikke har lang tid tilbage desværre

Anmeld

12. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Synes også det var en usmagslig kommentar fra lægen af,men der ud over står jeg meget uforstående over for,man overhovdet har givet den 'pressemeddelse',når hun har været syg i 1 år,og man ikke vil udtale sig om,hvordan hun har det,og hvordan hendes udsigter er,den stiller jo bare offentligheden tilbage med en masse spørgsmål,og i medierne,vil alverdens teorier og rygter bare florere. 

Anmeld

12. december 2012

Stumpen

mea skriver:

Synes også det var en usmagslig kommentar fra lægen af,men der ud over står jeg meget uforstående over for,man overhovdet har givet den 'pressemeddelse',når hun har været syg i 1 år,og man ikke vil udtale sig om,hvordan hun har det,og hvordan hendes udsigter er,den stiller jo bare offentligheden tilbage med en masse spørgsmål,og i medierne,vil alverdens teorier og rygter bare florere. 

jeg tror den kommer nu fordi hun ikke har længe igen, men håber detfor hende, hendes piger og familie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.