Ikke gravid endnu :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Vicmor91

Jeg smed mine p piller efter at have taget dem i ca et år og sådan lidt on of.. Fik så en mens pga p piller også fik jeg en anden og den var rigtig og det gjorde jeg d. 25 August og siden har jeg ikke haft menstruation og jeg har haft sex med min kæreste hveranden dag siden dag og nogle gange hver dag, men jeg er ikke gravid endnu :-( 

Og det forstår jeg slet ikke og har kunne teste 2 positive ægløsninger. Jeg har de sidste måneder ikke tænkt så meget over det fordi det fik jeg af vide jeg skulle. Hvornår blev i gravide jer som er gravide og hvad gjorde i for at øge chancerne. Min kæreste har en datter i forvejen så hans sæd er jo god nok  Men vi har også kun været i gang i snart 5 måneder, men har slet ikke haft mens kun lidt pletblødning. 

Og vil så gerne være gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Muffinmus

Tænker du slet ikke har ÆL selv om du siger du har fanget den to gange...for du burde få mens hvis du har æl netop for at skylle de ubefrugtede æg væk igen.

Måske din test er tæt på positiv mens ikke nok til at starte ÆL??

Hmm, min akupunktør siger han sagtens kan hjælpe folks krop med at komme i gang, men det er mere om du selv tror på det og vil afprøve det.

Og ellers må du vente lidt endnu og se om der sker noget. Nogle får ikke en cyklus før et år efter nogle med det samme. DEt er ikke til at sige. Men det er normalt at det kan tage et års tid at bliev gravid, så giv det lidt tid:-)

Anmeld

11. december 2012

FrkZier

Vicmor91 skriver:

Jeg smed mine p piller efter at have taget dem i ca et år og sådan lidt on of.. Fik så en mens pga p piller også fik jeg en anden og den var rigtig og det gjorde jeg d. 25 August og siden har jeg ikke haft menstruation og jeg har haft sex med min kæreste hveranden dag siden dag og nogle gange hver dag, men jeg er ikke gravid endnu :-( 

Og det forstår jeg slet ikke og har kunne teste 2 positive ægløsninger. Jeg har de sidste måneder ikke tænkt så meget over det fordi det fik jeg af vide jeg skulle. Hvornår blev i gravide jer som er gravide og hvad gjorde i for at øge chancerne. Min kæreste har en datter i forvejen så hans sæd er jo god nok  Men vi har også kun været i gang i snart 5 måneder, men har slet ikke haft mens kun lidt pletblødning. 

tror ikke dine ÆL tests har været 100% positive, fordi hvis du har ÆL, uden at være blevet gravid - så kommer der altså en mens, da det jo er de ubefrugtede æg der kommer ud

Anmeld

11. december 2012

Rockertand

Vicmor91 skriver:

Jeg vil være ærlig - det ser mærkeligt ud, for der er i hvert fald et par stykker af dine ægløsningsteste, der er fint positive.

Har du mulighed for at tage en graviditetstest og uploade den her? Det kunne være meget interessant at se.

Anmeld

11. december 2012

Hullabullabulla

Vicmor91 skriver:

Måske du skulle kontakte lægen? Jeg ved at nogle pco patienter kan få positive æl-tests uden at have æl.. Jeg ville i hvert fald være bekymret når du ikke har haft mens siden P-piller..

Anmeld

14. december 2012

Vicmor91

Tak for alle jeres svar, jeg giver det noget tid og jo kan sagtens tage en test og loade den herinde, men det bliver først i næste uge. Men jeg ved at min mor hun havde heller ikke mens da hun blev gravid. Ja synes da mine æl test har været meget positive. 

Min læge sagde bare jeg skulle give mig tid og så slappe af, men synes bare det er længe ikke at få mens. Men vi er alle forskellige, men jeg overvejer at få en henvisning så jeg kan blive testet for pco så jeg er sikker på der ikke er noget galt. 

For da jeg var ved lægen undersøgte hun mit underliv og jeg var ikke gravid og hun kunne ikke sige hvorfor jeg ikke havde haft mens endnu. 

Men de sidste par dage har jeg haft lidt murren i underlivet og lænden så måske er det Æl. 

Men kroppen er nogen gange underlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.