Et spørgsmål om suppe :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Troldemommi

Igår kogte jeg hønsekødssuppe for førsdte gang i mit liv, og i kan tro vi guffede og skal gøre det igen her til aften  

Men sammen med kyllingen kogte jeg også suppen på nogle ben, nu er de så kogte og ligger ude i køleskabet, men hvad kan jeg bruge dem til?

Skal de bare smides ud eller kan jeg lave noget mad ud af dem, jeg syntes det ser ud som om de er pænt kødfyldte men ved ikke om de kan bruges til noget nu hvor de er kogte

Kender du et råd?

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Miin'Baby'Mus

Monica P skriver:

Igår kogte jeg hønsekødssuppe for førsdte gang i mit liv, og i kan tro vi guffede og skal gøre det igen her til aften  

Men sammen med kyllingen kogte jeg også suppen på nogle ben, nu er de så kogte og ligger ude i køleskabet, men hvad kan jeg bruge dem til?

Skal de bare smides ud eller kan jeg lave noget mad ud af dem, jeg syntes det ser ud som om de er pænt kødfyldte men ved ikke om de kan bruges til noget nu hvor de er kogte

Kender du et råd?

Monica

Du kan da lave tarteletter eller ja smide dem på panden og så lave noget lækkert tilbehør 

Anmeld

11. december 2012

Troldemommi

LilleNyPåVej skriver:

Du kan da lave tarteletter eller ja smide dem på panden og så lave noget lækkert tilbehør 

jeg vil lave terteletter af kyllingen men jeg ved bare ikke med benene jeg tror nok det er svinekød, og syntes ikke det skal i tarteletter

Monica

Anmeld

11. december 2012

Dinna88

Kogte kartofler, brun SOVS og så er det bare igang med klør 5 og de ben De fik vi meget, da jeg var barn. Det smager faktisk godt.

Anmeld

11. december 2012

Miin'Baby'Mus

Monica P skriver:

jeg vil lave terteletter af kyllingen men jeg ved bare ikke med benene jeg tror nok det er svinekød, og syntes ikke det skal i tarteletter

Monica

Uh på den måde, jamen gris er altid godt med kartofler og sovs 

Anmeld

11. december 2012

Troldemommi

Dinna88 skriver:

Kogte kartofler, brun SOVS og så er det bare igang med klør 5 og de ben De fik vi meget, da jeg var barn. Det smager faktisk godt.

det var en fin ide, den tror jeg jeg vil benytte mig af, vil nemlig helst ikke smide det ud

Anmeld

11. december 2012

Troldemommi

LilleNyPåVej skriver:

Uh på den måde, jamen gris er altid godt med kartofler og sovs 

ja det må menuen stå på i aften

Anmeld

11. december 2012

Dinna88

Monica P skriver:

det var en fin ide, den tror jeg jeg vil benytte mig af, vil nemlig helst ikke smide det ud

Nej, det er der bestemt ingen grund til. Har man nok ben, så er der jo tilstrækkeligt med kød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.