sygdom og enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. december 2012

lykkekevin

ja puha det køre bare i ring her hjemme først starter det ud med den store er syg for to mdr siden så bliver den lille syg og de kommer sig ikke bare lige over det.. de bliver rask i en lille uge og så ligger mor sig med bobbeltside lungebetændelse hvor den en side er kold så for den store betændelse i øre og hals og med høj feber nu ligger min søn så med øjn betændelse feber hoster og hiver lidt efter luften og mor her er også syg...

kan det ikke snart stoppe hvordan  får jeg en ende på det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

CS

Aner det ikke, men ville ikke gå uden at sende et Er selv alene med en pige på 2 1/2 og vi var syge i 3 uger.. først hende, så mig, så hende og til sidst mig... Man bliver helt bims i hovedet, så føler med dig!! Håber du har lidt aflastning omkring dig... vi begyndte at lave hjemmelavede juice den sidste uge, med masser af vitaminer, om det hjalp ved jeg ikke, men vi er i skarp bedring Go bedring!!

Anmeld

12. december 2012

lykkekevin

CS skriver:

Aner det ikke, men ville ikke gå uden at sende et Er selv alene med en pige på 2 1/2 og vi var syge i 3 uger.. først hende, så mig, så hende og til sidst mig... Man bliver helt bims i hovedet, så føler med dig!! Håber du har lidt aflastning omkring dig... vi begyndte at lave hjemmelavede juice den sidste uge, med masser af vitaminer, om det hjalp ved jeg ikke, men vi er i skarp bedring Go bedring!!

mange tak desværre kan min søn ikke tåle sådan noget han slår ud nu har jeg max sovet 4 timer på over to døgn jeg er ved at være træt den en skriger mere end den anden de er begge to syge så er ved at være mega træt 

Anmeld

12. december 2012

CS

lykkekevin skriver:

mange tak desværre kan min søn ikke tåle sådan noget han slår ud nu har jeg max sovet 4 timer på over to døgn jeg er ved at være træt den en skriger mere end den anden de er begge to syge så er ved at være mega træt 

Øv - håber du kan få lidt hjælp ude fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.