Bærepladen i slee bee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.306 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. december 2012

christina92

Hej folkens

Hvornår tager man bærepladen af slee bee'en ?

Synes den er lidt bøvlet at slæbe rundt på når den er i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

An&Jo

christina92 skriver:

Hej folkens

Hvornår tager man bærepladen af slee bee'en ?

Synes den er lidt bøvlet at slæbe rundt på når den er i

jeg tog den ud med det samme, har aldrig haft behov for at bære ham med pladen..

Men når du tager pladen ud skal du huske du også mister bærestropperne..

Anmeld

11. december 2012

Frøken J.

An&Jo skriver:

jeg tog den ud med det samme, har aldrig haft behov for at bære ham med pladen..

Men når du tager pladen ud skal du huske du også mister bærestropperne..

Det forstår jeg ikke, jeg har ikke pladen i vores Slee Bee, men har stadig bærestropper?

Anmeld

11. december 2012

An&Jo

Frøken J. skriver:

Det forstår jeg ikke, jeg har ikke pladen i vores Slee Bee, men har stadig bærestropper?

har du??

Mine sad fast på pladen..

Kan være de har lavet det om så, det gør de jo engang imellem.. Men mine sad ihvertfald fast, og kunne ikke flyttes med over på posen bare, hvilket jeg godt kunne synes var træls, men fandt andre måder at holde den på så..

Anmeld

11. december 2012

Frøken J.

An&Jo skriver:

har du??

Mine sad fast på pladen..

Kan være de har lavet det om så, det gør de jo engang imellem.. Men mine sad ihvertfald fast, og kunne ikke flyttes med over på posen bare, hvilket jeg godt kunne synes var træls, men fandt andre måder at holde den på så..

Ja jeg har Men det kan godt ske det er noget nyt så - vores er købt for en 5 måneders tid siden eller deromkring

Anmeld

11. december 2012

An&Jo

Frøken J. skriver:

Ja jeg har Men det kan godt ske det er noget nyt så - vores er købt for en 5 måneders tid siden eller deromkring

ja min blev købt for 3 år siden..

Håber da de har lavet det om, for det er lidt irriterende at miste de der stropper bare fordi man ikke gider bærepladen..

Anmeld

11. december 2012

helmich

Jeg springer lige ind i den her tråd, håber det er ok 

jeg har også slee bee`en fra bilka, men umiddelbart synes jeg ikke jeg kan se hvordan jeg skal spænde min datter fast, når hun ligger i barnevognen. Er det mig der ikke forstår det, eller kan man ikke spæde dem fast i soveposen? - min pose er fra 2006.

Synes jo bare den er ubrugelig, hvis ikke jeg kan spænde hende fast i barnevognen.

undskyld jeg lige brasede ind med et andet spørgsmål

Anmeld

11. december 2012

helmich

Hov og til dit spørgsmål, så bruge vi slet ikke pladen

Anmeld

11. december 2012

spj

helmich skriver:

Jeg springer lige ind i den her tråd, håber det er ok 

jeg har også slee bee`en fra bilka, men umiddelbart synes jeg ikke jeg kan se hvordan jeg skal spænde min datter fast, når hun ligger i barnevognen. Er det mig der ikke forstår det, eller kan man ikke spæde dem fast i soveposen? - min pose er fra 2006.

Synes jo bare den er ubrugelig, hvis ikke jeg kan spænde hende fast i barnevognen.

undskyld jeg lige brasede ind med et andet spørgsmål

Er der ikke sådan nogle felter der passer med hvor selen skal sidde? Så skal du bare selv skære hul så du kan sætte selen i.
Sådan var det i hvert fald med vores. Vil give dig ret i at den ellers er ubrugelig.

Anmeld

11. december 2012

helmich

flosser stoffet så ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.