Pergotime igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Anonym trådstarter

Så er jeg startet på pergotime igen........ Starede med provera, for at få mens, kom ikke. Nu pergotime. Har en eller anden fornemmelse af at det heller ikke kommer til at lykkedes denne gang. Tør simpelthen ikke tro på det, prøver at lade være med at tænke for meget over det, umuligt.
Skulle have haft en kikkert operation i november, men sprang fra efter samtale med en sygeplejerske der mindede mig om alle risciciene! Og at hun da ville vente hvis hun var mig. Har fortrudt nu....... For hvis mine æggestokke er stoppede ville jeg vide det, men det gør jeg ikke nu, og kæmper vi forgæves?
Læser om alle Jer der har kæmpet i flere år, vi har kun været igang i et år nu. Skammer mig over at være frustreret allerede nu.
Nogen succeshistorier fra Jer med pco/pcos??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Nessie

Man bliver meget nemt frustreret når man kommer i behandling, man skal bare huske at minde sig selv om, at det lykkes for de fleste, og at vi er heldige at vi kan få hjælp til at få vores ønsker opfyldt

Det lyder som om du skal tage operationen op til revision igen, evt. tale med lægen i stedet for sygeplejersken.

God jul til dig

Anmeld

21. januar 2013

Ønskebarnet14

Hej 

Kan godt forstå du frustreret , det er jeg også selv vi har prøvet i lidt over 1 år... Og jeg er et af jordens mest utålmodige mennesker .. 

Jeg startede på pergotime i torsdags den 17/1 og skal til scanning i morgen for at se om der er nogle æg der er modnet ... Synes jeg kan mærke at der sker noget positivt , så tror det går den rigtige vej 

Har hørt en del der har haft stor succes med det , og håber på selv at kunne teste positv inden for nogle uger ... 

FInger for at det lykkedes for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.