Skal i SFV i dag.. Selvom det egentlig er "ubetydeligt" så bliver jeg sådan ret nervøs..
Vi skal hen og planlægge jul og nytår og fastlægge en ny plan, efter farens ønske. Jeg er bare SÅ bekymret for ikke at blive hørt, da jeg tilsyneladende er den eneste der taler for vores barns behov.

Faren er tydeligt nok sig selv nærmest.

Vores barn har svært ved omstillingen fra far til mor (måske også omvendt, det får jeg intet af vide om) barnet reagerer med vredesudbrud, fjollethed, sur, og i særdeleshed træthed. Faren ønsker at have barnet med overnatning fra d 23 dec til d 24 dec om formiddagen hvor barnet så skal herhjem og holde jul. Jeg sætter mig selvfølgelig imod da vores barn ikke skal kæmpe med de omstillings følelser på selveste juleaften, hvor der i forvejen sker en masse spændende ting.
Faren holder jule-hygge med risengrød og gaver med hans andre børn og familie d 23 og det kan jeg sagtens forstå at han ønkser vores barn som en del af og jeg har derfor tilbudt at han kan have barnet d 23 til kl. 22 hvor de plejer at være færdige. Dette modsætter han sig!
Ved sgu ikke rigtig hvad jeg skal stille op. Julen skal i år holdes hos os, og jeg frygter at mit barn skal overnatte hos sin far til juleaftensdag og komme hjem til et hjem der skal rumme gæster (vi får kun 3 gæster), der er faste traditioner som kirkebesøg, juletræs pyntning osv.
Hvad tænker I om ovennævnte? -Tror I jeg har en chance for at formidle problematikken overfor SFV og vil de være lydhør?
Anmeld