Lærke Sofia 2 år og 8 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Koen.

Godmorgen de damer

Ja nu spammede jeg med lillebror den anden dag så nu må det være Lærkes tur i dag. 2 år og 8 mdr er hun i dag tænk hvor hastigt de 3 år og børnehave nærmer sig Hvor blev min lille pige af?!

Lidt billeder af den MEGET selvstændig pige, men en MEGET MEGET BESTEMT egen mening pt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

2721

Årh altså
Min skønne svigerdatter
Hvor bliver hun bare stor.
Hende og farmor ligner egenlig ret meget hinanden

Anmeld

11. december 2012

Koen.

Bøllemyr skriver:

Årh altså
Min skønne svigerdatter
Hvor bliver hun bare stor.
Hende og farmor ligner egenlig ret meget hinanden

haha ja total, "den ene abe får den anden til at gabe" Ej men irl ligner de faktisk os hianden skræmmende meget, præcis samme brune nuance i øjnene, samme ansigtsform ovs

Anmeld

11. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Smukke Lærke! 

Anmeld

11. december 2012

Miia90

hvor er hun sød. vores datter er også helt vildt glad for isbjørnen thea  

Anmeld

11. december 2012

Koen.

rikkeregnbue skriver:

Smukke Lærke! 

Anmeld

11. december 2012

B&J

Hun er sådan en dejlig smuk pige....

og hvor bliver tiden af pyhhhh ender jo snart med konfirmaition, kæreste og flytte hjemme fra pyhhhh TID stå stille

Anmeld

11. december 2012

Koen.

Miia90 skriver:

hvor er hun sød. vores datter er også helt vildt glad for isbjørnen thea  

tak Det er Lærkes bedste ven, hun går ikke nogen steder uden den er med, om det så er på toilet så er Thea med, hun snakker med den som var den levende, ja kort sagt hun elsker sin Thea Selvom det nu er Thea den 2. Den første blev tabt en dag hjem fra dagpleje, men min søde veninde sendte os en ny og det ved Lærke heldigvis ikke

Anmeld

11. december 2012

Koen.

B&J skriver:

Hun er sådan en dejlig smuk pige....

og hvor bliver tiden af pyhhhh ender jo snart med konfirmaition, kæreste og flytte hjemme fra pyhhhh TID stå stille

tak søde De to af tingene behøver jeg heldigvis ikke tænke på For har angeret et ægteskab med "bøllemyr"s søn Charlie, så de skal gifte omkring 40 års alderen og så bo skiftevis hos Charlies mor og hos martin og jeg

Men konfirmation, ja puha der skal spare slanter sammen med de ting konfirmander vil have i dag

Anmeld

11. december 2012

B&J

Lærke&Liam. skriver:

tak søde De to af tingene behøver jeg heldigvis ikke tænke på For har angeret et ægteskab med "bøllemyr"s søn Charlie, så de skal gifte omkring 40 års alderen og så bo skiftevis hos Charlies mor og hos martin og jeg

Men konfirmation, ja puha der skal spare slanter sammen med de ting konfirmander vil have i dag

så sej en ide..... de skal skiftes til at bo hos jer... den må jeg huske at sige til daniel hihihihhihi

ja for dulen en konfirmation er ikke små penge mere når man skal have det pyhhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.