Bp imorgen og lige testet posetiv (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

B&J

Stort tillykke med den posetive test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Babydrøm

Stort tillykke, håber den er god nok Det er da den bedste julegave

Anmeld

11. december 2012

Elgaard73

WantingBaby2012 skriver:

Godmorgen alle sammen. 

Troede aldrig at jeg skulle prøve at opleve de magiske 2 streger, men nu er det sku endelig lykkes!! 

Jeg har været igennem icsi behandling og skal have taget bp imorgen. Jeg tager stadig Lutinus 3 gange dagligt. Tror i det kan give falsk positiv? Har læst at der vist ikke er hcg i Lutinus men det er jo næsten for godt til at være sandt 

Nogen der har erfaring med at teste før bp og rent faktisk være gravid? 

Hejsa... Tror godt at du kan tro på det... Tillykke, sikke en skøn julegave at få... 

Ved vores IVF forsøg testede jeg positiv 2 dage før BP, og selve BP'en var også positiv... Har i dag en dreng på 1 år...

Tror bestemt ikke at Lutinus kan give en falsk positiv test... Mener  kun at det er ægløsningssprøjterne der kan det... 

Kram.

Anmeld

11. december 2012

M&N

WantingBaby2012 skriver:

Godmorgen alle sammen. 

Troede aldrig at jeg skulle prøve at opleve de magiske 2 streger, men nu er det sku endelig lykkes!! 

Jeg har været igennem icsi behandling og skal have taget bp imorgen. Jeg tager stadig Lutinus 3 gange dagligt. Tror i det kan give falsk positiv? Har læst at der vist ikke er hcg i Lutinus men det er jo næsten for godt til at være sandt 

Nogen der har erfaring med at teste før bp og rent faktisk være gravid? 

Der der da ingen tvivl Stort tillykke! Sikke en dejlig julegave!

Anmeld

11. december 2012

WantingBaby2012

Elgaard73 skriver:

Hejsa... Tror godt at du kan tro på det... Tillykke, sikke en skøn julegave at få... 

Ved vores IVF forsøg testede jeg positiv 2 dage før BP, og selve BP'en var også positiv... Har i dag en dreng på 1 år...

Tror bestemt ikke at Lutinus kan give en falsk positiv test... Mener  kun at det er ægløsningssprøjterne der kan det... 

Kram.

Tusind tak 

Vi tror også på det mere nu... Måtte lige ringe til klinikken for at hører om den kunne være falsk positiv, men hormonet Lutinus kan IKKE falskne en graviditet - så den er go' nok!!! 

Blodprøven imorgen skal så bare fortælle hvor gravid jeg er... 

Måtte også lige tage en test mere i eftermiddags og sørme om den ikke også var bragende positiv  Kan blive helt fascineret af sådan en test med 2 streger... Det er bare så vildt og uvirkeligt når man har kæmpet så længe! 

Anmeld

11. december 2012

WantingBaby2012

BabyWish2012 <3 skriver:

Der der da ingen tvivl Stort tillykke! Sikke en dejlig julegave!

Tusind tak 

Har vidst aldrig været så lykkelig før, tror jeg... 

Anmeld

11. december 2012

WantingBaby2012

AnnL skriver:

Stort tillykke, håber den er god nok Det er da den bedste julegave

Tusind tak - den skulle vist være god nok... Måtte da lige ringe til klinikken for at få bekræftet at hormonet ikke kan give falsk positiv test og det kunne den ikke... Så nu er det ikke om jeg er gravid, men hvor gravid jeg er 

Anmeld

11. december 2012

WantingBaby2012

B&J skriver:

Stort tillykke med den posetive test

Tusind tak 

Den har været læææænge ventet 

Anmeld

11. december 2012

WantingBaby2012

Muhmi skriver:

tillykke!!!

Tak  

Nu har bp bare også at være positiv imorgen!!! 

Anmeld

11. december 2012

WantingBaby2012

StineW79 skriver:

Tillykke. Håber den er god nok! Vh stine

Tak 

Den skulle vist være god nok, nu skal bp bare også være positiv imorgen og give nogle gode høje hcg tal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.