Kan ikke tænke på andet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Lillemor

end at blive gravid. Jeg ved at det er bedst at man har tankerne et andet sted - og så sker det helt af sig selv. og jaja men det er altså lidt svært. Ikke kun fordi ønsket er der men også -

Hvordan skal man kunne holde om med at tænke på det når man heletiden skal tænke over - hvad man spiser - drikker og hvad man dyrker af sport... Det er dælme svært... Frustreret

Når det så er sagt vil jeg høre om hvilke vitaminer i tager/har taget mens i prøver at blive gravide? pt tager jeg kun folinsyre, men ved ikke om jeg skal begynde på andet? Endnu et spørgsmål der leder mine tanker hen på babyer...

Et godt råd til hvordan man undgår at tænke på babyer hele tiden samtidig med at man prøver at skabe de perfekte omgivelser til ham/hende?

Argh

Knus fra Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Honningblomst

Hvorfor skal man lade være med at tænke på det...mon ikke det er en del af processen til at blive mor....faktisk ville jeg have stresset endnu mere hvis jeg oveni at tænke på baby også skulle prøve at undertrykke det.
Tænk og læs og snak alt du vil om det...du bliver ikke hverken mere eller midre gravid af det, det er min teori..du bliver gravid inde i dit underliv, ikke i dit hoved.
Nyd tiden nu...og tænk da alt du vil...
Knus Eva...som godt kan huske hvor skønt det var med den første især og der tænkte jeg et par år inden jeg blev gravid..

Anmeld

10. juni 2009

Diana...

lillemor skriver:

end at blive gravid. Jeg ved at det er bedst at man har tankerne et andet sted - og så sker det helt af sig selv. og jaja men det er altså lidt svært. Ikke kun fordi ønsket er der men også -

Hvordan skal man kunne holde om med at tænke på det når man heletiden skal tænke over - hvad man spiser - drikker og hvad man dyrker af sport... Det er dælme svært... Frustreret

Når det så er sagt vil jeg høre om hvilke vitaminer i tager/har taget mens i prøver at blive gravide? pt tager jeg kun folinsyre, men ved ikke om jeg skal begynde på andet? Endnu et spørgsmål der leder mine tanker hen på babyer...

Et godt råd til hvordan man undgår at tænke på babyer hele tiden samtidig med at man prøver at skabe de perfekte omgivelser til ham/hende?

Argh

Knus fra Lotte

Det skal du heller ikke tænke på du skal da bare leve som du plejer spise som du plejer dyrke motion som du plejer...

Jeg tog ikke selv nogen vitaminpiller op til, men de råder en til kalk og jern ved jeg men det gjorde jeg ikke for vidste ikke at man skulle eller det SKAL man jo heller ikke det jo bare et godt rå. men jeg gik ikke så meget op i det jeg læste i om det undersøgte ikke ting til hvordan man kunne blive hurtigere gravid osv netop fordi ens hverdag kommer til KUN at handle om det og det skal det bare ikke netop fordi man kommer til at tænke på det konstant.

Altså brug en masse tid med venner veninder kæresten familien hobbyer osv de perfekte omgivelser hvad er det? det er den kærlighed i giver til barnet og det behøver man ikke forberede og slet ikke før du bliver gravid. tænk på dig selv din mand forkæl hinanden tag ud og rejs eller noget lav en masse sjove ting sammen som får jer til at glemme projekt baby, og så i lagnerne og være ny forelsket hver dag   Jeg synes det er øv man skal bruge så meget tid og krafter på at tænke på projekt baby nå man ikke behøver det og slet ikke når man ved at det faktisk bare gør at det er svære at blive gravid.

En masse   for der snart ligger en spir i maven på dig.

Knus Diana  som valgte ikke at tænke så meget på det og først tænkte på alt det der skulle gøres osv da jeg var gravid. Hov og jeg blev gravid efter 3 måneder.

Anmeld

10. juni 2009

miver

Hej med dig

Ih hvor jeg kender de tanker, vi har i dag to skønne piger den første kom hurtig men nr. to som vi ønskede lige efter kæmpede vi får i ca 3 år ;( det var sejt jeg tænkte hele tiden på det fx til min søsters polteraften og bryllup rørte jeg ikke alkohol for tænk nu hvis den var der(  sådan levede jeg ca, 2,5 år til jeg endelig blev gravid) alle sagde tænk på noget andet   det kan man ikke og jeg blev så sur på folk det var jo det eneste ønske jeg havde .
Jeg vidste altid hvilke dag jeg havde æggeløsning ( selvom jeg prøvede at leve normalt uden de tanker kom det hele tiden ) vi kom i beh. for barnløshed og var igennem en hel del kedelige oplevelser og så opgav vi så fik vi en vandskade på grunden og ja tankerne kom lidt væk og så var den der helt af sig selv

Som jeg fik afvide at de kloge mennesker din krop er ikke parat til at være gravid lige måske en ringede trøst

Håber det bedste for jer
masser af held herfra
Mie

Anmeld

10. juni 2009

Lillemor

tak for jeres svar... det er jo delte meninger...

Men ja jeg håber bare det snart lykkes....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.