Er fandme stolt af mig selv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2012

CarinaSB

Jeg har røget i 13 år .. Men blev enig med mig selv om at nu skulle det være slut .. Så igår kl 20 røg jeg den sidste smøg jeg havde .. Og har ikke røget en smøg siden ..  Så nu håber jeg den holder .. :D Jeg har ingen hjælpe midler brugt .. Kun min egen vilje styrke .. :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Nettemor

Hvor er du sej!

Anmeld

10. december 2012

CarinaSB

Nettemor skriver:

Hvor er du sej!

Taaak 

Anmeld

10. december 2012

morethanperfect

CarinaSB skriver:

Jeg har røget i 13 år .. Men blev enig med mig selv om at nu skulle det være slut .. Så igår kl 20 røg jeg den sidste smøg jeg havde .. Og har ikke røget en smøg siden ..  Så nu håber jeg den holder .. Jeg har ingen hjælpe midler brugt .. Kun min egen vilje styrke ..

Godt gået !

Jeg syns sku det er svært efter kun 5 år 

Anmeld

10. december 2012

minskat

CarinaSB skriver:

Jeg har røget i 13 år .. Men blev enig med mig selv om at nu skulle det være slut .. Så igår kl 20 røg jeg den sidste smøg jeg havde .. Og har ikke røget en smøg siden ..  Så nu håber jeg den holder .. Jeg har ingen hjælpe midler brugt .. Kun min egen vilje styrke ..

Super flot ! jeg læste bogen " endelig ikke ryger , for kvinder" , og har ikke rørt en smøg i 3 uger , og trangen er helt væk!' det er som magi!

Anmeld

10. december 2012

CarinaSB

morethanperfect skriver:

Godt gået !

Jeg syns sku det er svært efter kun 5 år 

mange tak  tro mig det er heller ikke nemt .. Har været huset rundt for at se om jeg evt havde gemt en smøg et eller andet sted .. Men hvergang lysten til en smøg har været der har jeg rejst mig og gået en runde i huset og sat mig igen .. :)

Anmeld

10. december 2012

CarinaSB

minskat skriver:

Super flot ! jeg læste bogen " endelig ikke ryger , for kvinder" , og har ikke rørt en smøg i 3 uger , og trangen er helt væk!' det er som magi!

Ej hvor fedt .. :D du er sej .. 

Anmeld

10. december 2012

LR85

Der er sejt hold stilen. 

Og by-the-way, så er hjælpemidler altså okay at bruge. Jeg har haft 2 succesrig rygestop med hjælp fra tyggegummi og plaster i en måned eller 2.

Anmeld

10. december 2012

CarinaSB

LR85 skriver:

Der er sejt hold stilen. 

Og by-the-way, så er hjælpemidler altså okay at bruge. Jeg har haft 2 succesrig rygestop med hjælp fra tyggegummi og plaster i en måned eller 2.

jeg brugte engang nikotin tyggegummi .. men jeg syntes jeg blev så dårlig af dem .. Og plasteret har jeg prøvet .. men syntes ikke det virkede .. så denne gang prøver jeg uden noget og ser hvordan det går .. :)

Anmeld

10. december 2012

LR85

CarinaSB skriver:

jeg brugte engang nikotin tyggegummi .. men jeg syntes jeg blev så dårlig af dem .. Og plasteret har jeg prøvet .. men syntes ikke det virkede .. så denne gang prøver jeg uden noget og ser hvordan det går ..

Det er jo bare fint for dig. 

Håber virkelig det holder. Tænk a det blir bedre dag for dag (selvom det er svært a tro på når man liiige står i et kritiske tidspunkt) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.