Forhøjet progesteron

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.389 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2012

o1Mutte

Hej

Jeg har fået taget blodprøver ved egen læge og fik afvide at jeg havde et for højt indhold af progesteron.
Jeg har prøvet at Google, men har ikke rigtig kunnet finde noget brugbart
Så håbede en af jer, havde nogle personlige erfaringer og evt. kunne forklare hvad man kan gøre ved det? Og hvilken indflydelse det har på at jeg ikke bliver gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

pcoramt

o1Mutte skriver:

Hej

Jeg har fået taget blodprøver ved egen læge og fik afvide at jeg havde et for højt indhold af progesteron.
Jeg har prøvet at Google, men har ikke rigtig kunnet finde noget brugbart
Så håbede en af jer, havde nogle personlige erfaringer og evt. kunne forklare hvad man kan gøre ved det? Og hvilken indflydelse det har på at jeg ikke bliver gravid.

Jeg havde det samme.. Mit er pcos. Det kan behandles med p-piller hvis man ikke ønsker graviditet og med pergotime hvis man ønsker graviditet

Anmeld

11. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvilket cyklus dag er blodprøven taget,og hvad var tallet?

Anmeld

11. december 2012

o1Mutte

pcoramt skriver:

Jeg havde det samme.. Mit er pcos. Det kan behandles med p-piller hvis man ikke ønsker graviditet og med pergotime hvis man ønsker graviditet

Okay håber det ''bare'' er det der skal til

Anmeld

11. december 2012

o1Mutte

mea skriver:

Hvilket cyklus dag er blodprøven taget,og hvad var tallet?

På dag 20 og dag 24. Min cyklus er på 29-30-31 dage ca.

Anmeld

12. december 2012

pcoramt

o1Mutte skriver:

Okay håber det ''bare'' er det der skal til

Et virkelig godt råd er akkupunktur.. Det har gjort så meget for mig.. Hvis du har lyst kan jeg spørge min Akkupunktør hvem han kan anbefale i dit område?

Anmeld

12. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Når den er taget på CD 20 og 24,skal den helst være høj ( som i over 25),det betyder man har haft ægløsning,så med mindre du får taget nye blodprøver,i starten af din cyklus,og den stadig er høj,ja så er alt som det skal være. 

Fik du tallet at vide?

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

pcoramt skriver:

Et virkelig godt råd er akkupunktur.. Det har gjort så meget for mig.. Hvis du har lyst kan jeg spørge min Akkupunktør hvem han kan anbefale i dit område?

Det kan godt være jeg ggerne vil prøve det Er det dyrt ?

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

mea skriver:

Når den er taget på CD 20 og 24,skal den helst være høj ( som i over 25),det betyder man har haft ægløsning,så med mindre du får taget nye blodprøver,i starten af din cyklus,og den stadig er høj,ja så er alt som det skal være. 

Fik du tallet at vide?

Okay min læge sagde bare at det var for højt

Nej fik ikk tallet afvide

Anmeld

12. december 2012

pcoramt

o1Mutte skriver:

Det kan godt være jeg ggerne vil prøve det Er det dyrt ?

Første gang koster ca. 500 kr. Derefter ligger priserne på 300-350 pr gang. Hvis du er medlem af Danmark dækker de noget af det hvilket område bor du i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.