er det for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: er det for tidligt at give ham en nøgle?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

622 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg har fået en dejlig kæreste og han er stort set altid hjemme hos mig. Jeg overvejer at give ham sin egen nøgle til mit hjem så han kan komme ind efter arbejde uden at jeg nødvendigvis behøver at blive oppe.
men min veninde siger at det er for tidligt da vi kun har været sammen i en måneds tid (vi har dog kendt hinanden i snart ti år), så nu bliver jeg nysgerrig for hvad I mener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Noneother

Hvis i har kendt hinanden så længe, så er du vel næsten sikker på at manden ikke er syg i hovedet. -og hvis det ville være mest praktisk at han havde en nøgle, så hvorfor ikke?

Tror kun det at give en nøgle er en big deal, hvis man ser for mange amerikanske tv-serier 

Anmeld

10. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis i har kendt hinanden i så mange år og du stoler på ham, ville jeg da bare gi ham nøglen. Vh Stine 

Ps også evt lave nogle aftaler om, hvornår det er ok han bruger den 

Anmeld

10. december 2012

o1Mutte

Hvis det var mig og jeg var sikker på at manden ikke tømte mit hus en dag eller misbrugte det ville jeg ikke være betænkelig ved det

Anmeld

10. december 2012

jydeinden

altså tror jeg fik en nøgle til min kærestes bolig efter han havde boet i sin lejelighed i en lille måned, men det var så mere af praktiske årsager (han havde en mani med nogen gange at smække sig ude) men ellers ville jeg måske ikke helt kunne se hvad jeg skulle med en nøgle

Anmeld

10. december 2012

tarkoflen

StineW79 skriver:

Hvis i har kendt hinanden i så mange år og du stoler på ham, ville jeg da bare gi ham nøglen. Vh Stine 

Ps også evt lave nogle aftaler om, hvornår det er ok han bruger den 

Helt enig!

Min kæreste fik en nøgle efter 14 dage og flyttede ind efter godt en måned vi havde dog også perifært kendt hinanden i næsten 25 år da vi blev kærester, så jeg vidste godt hvordan han var og havde ingen skrubler ved at give ham nøglen!

Anmeld

10. december 2012

LR85

Jeg synes det er for tidligt

Anmeld

10. december 2012

millesofie

jeg fik en nøgle til min kærestes lejlighed efter vi havde kendt hinanden i 1½mdr

Anmeld

10. december 2012

Ryberg

Jeg fik nøglen til min mands hus, efter vi havde været sammen en uges tid

Da flyttede jeg så godt nok også ind

hvis du har kendt ham i så mange år, ville da jeg give ham den

Men hvis det var en fremmed du kun havde kendt i 1 måned havde jeg ikke gjort det

Anmeld

10. december 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har fået en dejlig kæreste og han er stort set altid hjemme hos mig. Jeg overvejer at give ham sin egen nøgle til mit hjem så han kan komme ind efter arbejde uden at jeg nødvendigvis behøver at blive oppe.
men min veninde siger at det er for tidligt da vi kun har været sammen i en måneds tid (vi har dog kendt hinanden i snart ti år), så nu bliver jeg nysgerrig for hvad I mener.

Jeg ville gi ham nøglen

Med mindre han før have begået røveri eller lign..

Jeg fik en nøgle til min kærestes lejlighed en uge efter vi begyndte at se hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.