videre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Anonym trådstarter

hvordan kommer man vider følelsmæssigt ?

han slog op og ser mig kun som "hende der ikke gjorde ham glad og var kun sur"

hvor jeg er den der savner ham, elsker ham, og kan ikke se en hverdag uden om, som siden han slog op prøver at få en chance ud af ham.. hvor til jeg gang på gang bare får afvide "vi føler ikke det samme, jeg gider ikke mere, var ikke lykkelige osv i den dur,,

har virkelig brug for et skub.. vi skal trods alt fungere som forældre sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Rannvaen

Personligt synes jeg, at den nemmeste måde at komme videre på er ved at opleve noget nyt. Derved får du jo også noget nyt at tænke på. Ring til en veninde ellr du kan evt få dig en ny hobby. Håber du får det bedre snart

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Rannvaen skriver:

Personligt synes jeg, at den nemmeste måde at komme videre på er ved at opleve noget nyt. Derved får du jo også noget nyt at tænke på. Ring til en veninde ellr du kan evt få dig en ny hobby. Håber du får det bedre snart

ja, men synes det svært at finde tid til en hobby når man er alene med et tumling barn ..

ønsker bare brandende at han skal komme tilbage, men han viser tydeligt at han ikke har lyst ...

så svært at acepeter..

Anmeld

11. december 2012

henh01

I starten handler det om overlevelse. Du skal da ikke bruge din tid på en der ikke elsker dig, en der ikke er lykkelig osv,
Du skal have dig en mand der elsker dig, gør DIG lykkelig, som selv er klykkelig og som vil ofrer alt for dig! Det er ikke din eks!

Dernæst tror jeg det handler om at give slip, lad være at have unødvendig kontakt med ham og gør de ting der gør dig glad. Hvis du kan lide at løbe, så løb, hvis du kan lide at strikke så strik osv.

Anmeld

11. december 2012

FruK

henh01 skriver:

I starten handler det om overlevelse. Du skal da ikke bruge din tid på en der ikke elsker dig, en der ikke er lykkelig osv,
Du skal have dig en mand der elsker dig, gør DIG lykkelig, som selv er klykkelig og som vil ofrer alt for dig! Det er ikke din eks!

Dernæst tror jeg det handler om at give slip, lad være at have unødvendig kontakt med ham og gør de ting der gør dig glad. Hvis du kan lide at løbe, så løb, hvis du kan lide at strikke så strik osv.

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

det bare svært at accepeter at han virkelig mener vi ikke skal være en familie mere.. at HAN virkelig synes jeg var så træls at være sammen med (uden han kom og snakket med mig om det) ..

jeg ønsker ham, men ja som du siger der er ingen grund til at spilde kræfter på en der ikke vil mig og som ikke elsker mig...

måske bedre bare lade ham være, frem for at jeg blotter mine følelser for ham, og gang på gang får tilbage at han ikke føler det samme og han ikke gider mere, og han var sur ved at leve med mig,,

Anmeld

11. december 2012

henh01

Anonym skriver:

det bare svært at accepeter at han virkelig mener vi ikke skal være en familie mere.. at HAN virkelig synes jeg var så træls at være sammen med (uden han kom og snakket med mig om det) ..

jeg ønsker ham, men ja som du siger der er ingen grund til at spilde kræfter på en der ikke vil mig og som ikke elsker mig...

måske bedre bare lade ham være, frem for at jeg blotter mine følelser for ham, og gang på gang får tilbage at han ikke føler det samme og han ikke gider mere, og han var sur ved at leve med mig,,

Du bruger en masse energi på den forkerte. Man kan ikke tvinge en til at elske sig men du vil da helelr ikke inderst inde sidde og kigge en dybt i øjnene, elske med en og leve med en der ikke elsker dig for den du er.

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Du bruger en masse energi på den forkerte. Man kan ikke tvinge en til at elske sig men du vil da helelr ikke inderst inde sidde og kigge en dybt i øjnene, elske med en og leve med en der ikke elsker dig for den du er.

ja, jeg gør - for vil bare gerne rede det her - men løbet er kørt, det giver han tydeligt udtryg for ..

det burde ikke være så svært bare at sige nå og videre..

men det er det, da jeg ikk havde set det komme..

Anmeld

11. december 2012

henh01

Anonym skriver:

ja, jeg gør - for vil bare gerne rede det her - men løbet er kørt, det giver han tydeligt udtryg for ..

det burde ikke være så svært bare at sige nå og videre..

men det er det, da jeg ikk havde set det komme..

Jeg kan sagtens forstå det er svært for dig, men tro mig det er også det bedste for dig!

Du fortjener mere end en mand der er sådan og som siger han ikke elsker dig osv.

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan sagtens forstå det er svært for dig, men tro mig det er også det bedste for dig!

Du fortjener mere end en mand der er sådan og som siger han ikke elsker dig osv.

kan bare ikk forstå - hvis man havde det træls eller var utilfreds over tingene, hvorfor så ikke have snakket med mig om det, frem for at slå op og kom med det bagefter at han følte sig kvalt, ku ikk stå inde for den person han var, når han var sammen med mig osv osv ..

jeg skal nok bare ikke forstå det -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.