At leje ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. december 2012

MIWULA

Nogle af jer som kender til reglerne for hvor meget man må tage i leje når man gerne vil leje sin ejerlejlighed ud??

Det er en 3 vær. på 69 kvm. Beliggenhed i Taastrup.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

An&Jo

MIWULA skriver:

Nogle af jer som kender til reglerne for hvor meget man må tage i leje når man gerne vil leje sin ejerlejlighed ud??

Det er en 3 vær. på 69 kvm. Beliggenhed i Taastrup.

vi lejer ud, men hvordan priserne er fastsat ved jeg egentlig ikke, men en god fingerregel er at for hver 1.000kr man får ind i lejeindtægt forrenter de 100.000kr

Vores kører kun rundt da det er i det andet hus, og det er til salg, så vi vil ikke tjene på det..

Anmeld

10. december 2012

MIWULA

An&Jo skriver:

vi lejer ud, men hvordan priserne er fastsat ved jeg egentlig ikke, men en god fingerregel er at for hver 1.000kr man får ind i lejeindtægt forrenter de 100.000kr

Vores kører kun rundt da det er i det andet hus, og det er til salg, så vi vil ikke tjene på det..

hehe undskyld men tror ikk helt jeg forstår..

Anmeld

10. december 2012

Kamulla

du må kun forlange husleje af hvad i betaler, ikke ligge ekstra i fordi i vil tjene på det eller i har lån i betaler for.. kun ren husleje og andre faste udgifter, vand, varme, tv ....

så skal der laves en gyldig lejekontrakt, så hav en advokat indenover

Anmeld

10. december 2012

An&Jo

MIWULA skriver:

hehe undskyld men tror ikk helt jeg forstår..

altså vi har to lejligheder i vores det ene hus (vi har to), og vi skylder ca 800.000kr i det, derfor skal vi opretholde en lejeindtægt på ca 8000kr i alt på de to lejligheder..

Dog skal man være opmærksom på at der også skal indberettes til skat, og der jo derfor skal betales lidt den vej også..

Anmeld

10. december 2012

bette bebs

Kamulla skriver:

du må kun forlange husleje af hvad i betaler, ikke ligge ekstra i fordi i vil tjene på det eller i har lån i betaler for.. kun ren husleje og andre faste udgifter, vand, varme, tv ....

så skal der laves en gyldig lejekontrakt, så hav en advokat indenover

Selvfølgelig må du tjene på det. Hvad skal man ellers gøre hvis man lejer noget ud, som man ikke har gæld i?

Anmeld

10. december 2012

Kamulla

bette bebs skriver:

Selvfølgelig må du tjene på det. Hvad skal man ellers gøre hvis man lejer noget ud, som man ikke har gæld i?

det har jeg snakket med advokater om og LLO, og det har de informeret mig om man ikke må..

Anmeld

10. december 2012

MogN

Man må maks ha en leje indtægt på 24000 om året

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.