Hvilken "lyd" har i derhjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Mussen2

Vi mangler i den grad noget lyd/mussik i hjemmet. Vores gamle anlæg fra konfirmationen er for længst pillet ned og lige nu har vi intet andet end en lille dab radio, som også er ved at stå af

Jeg savner musiiiiiik

Jeg synes det er en jungle...soundbar?, docking station?, airplay? Osv osv

Jeg har ikke det vilde forstand på det,men vil gerne have noget der ikke fylder det vilde, med ordentlig lyd.

Hvad har i og hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

henh01

Vi har en docking station med radio. Til jul får min kæreste en DAB med docking af sit arbejde og så vil vi bruge den. Savner dog noget der kan spille cd-

Anmeld

10. december 2012

Mussen2

henh01 skriver:

Vi har en docking station med radio. Til jul får min kæreste en DAB med docking af sit arbejde og så vil vi bruge den. Savner dog noget der kan spille cd-

Kan sådan en docking spille "højt nok"? Jeg tænker på om lyden er fin nok til at den kan stå i køkkenet og man så skal kunne høre det i stuen også. Kan den gøre det ud for et alm. Gammeldags anlæg?

Er det ikke noget med at man en gang for alle lægger sine cd over i itunes og så kan de spilles via iphone/ipad/ipod på docking?

Anmeld

10. december 2012

henh01

Mussen2 skriver:

Kan sådan en docking spille "højt nok"? Jeg tænker på om lyden er fin nok til at den kan stå i køkkenet og man så skal kunne høre det i stuen også. Kan den gøre det ud for et alm. Gammeldags anlæg?

Er det ikke noget med at man en gang for alle lægger sine cd over i itunes og så kan de spilles via iphone/ipad/ipod på docking?

ja men det er jo bare lige at få lagt det over.. Tænker også meget på alle ungernes cder - dem kan de kun høre i deres værelse. Vi mangler lidt nedenunder til den slags.

Vores spiller højt nok - man kan få mange forskellige så det handler bare om at finde den der passer bedst ind til Jeres behov

Anmeld

10. december 2012

Mettefpigen

Vi har vores tv og sorrund :-D

Anmeld

10. december 2012

Mussen2

henh01 skriver:

ja men det er jo bare lige at få lagt det over.. Tænker også meget på alle ungernes cder - dem kan de kun høre i deres værelse. Vi mangler lidt nedenunder til den slags.

Vores spiller højt nok - man kan få mange forskellige så det handler bare om at finde den der passer bedst ind til Jeres behov

Ja det er også rigtigt,det er det med at få det gjort.

Anmeld

10. december 2012

Mussen2

Mettefpigen skriver:

Vi har vores tv og sorrund :-D

Giver det ok lyd? Og spiller i så cd via det? Hvad med radio?

Anmeld

10. december 2012

TaAsJu

Mussen2 skriver:

Vi mangler i den grad noget lyd/mussik i hjemmet. Vores gamle anlæg fra konfirmationen er for længst pillet ned og lige nu har vi intet andet end en lille dab radio, som også er ved at stå af

Jeg savner musiiiiiik

Jeg synes det er en jungle...soundbar?, docking station?, airplay? Osv osv

Jeg har ikke det vilde forstand på det,men vil gerne have noget der ikke fylder det vilde, med ordentlig lyd.

Hvad har i og hvorfor

Vi bruger også vores sorrund og tv.. Min kære mand går meget op i lyd så vores kan godt spille højt  I stuen har vi en appel tv boX tilslutte som gør jeg kan afspille alt fra min iPhone via den på vores sorrund... Og skifte sang ovs. Fra min Tlf uanset hvor jeg er i vores lej... Plus man kan se billederne fra tlf'en.. Der kan man også leje film og andet sjov fra... Og det kan self også spille cd'er

I vores soveværelse har vi også et anlæg slutte til tv'et og der kan jeg koble iPhone eller min iPod til og der kan vi også afspille cd'er..

Anmeld

10. december 2012

Mettefpigen

Mussen2 skriver:

ci

Giver det ok lyd? Og spiller i så cd via det? Hvad med radio?

Vi har ikk radio.... Har jeg ikk haft i flere år.... Jaa det spiller super lækkert :-) jaa spiller cd eller fjernsyn :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.