Forvirret æl med billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

M&N

TR skriver:

Synes bare det helt vildt underligt :/ .. 

Jeg har jo bare smerter som om min mens er på vej .. 

Det havde jeg også Gik og troede at min menstruation kunne komme når som helst .. Opdagede også først graviditeten i 5. uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

TR

BabyWish2012 <3 skriver:

Det havde jeg også Gik og troede at min menstruation kunne komme når som helst .. Opdagede også først graviditeten i 5. uge

Okay   ALT hva jeg kan men alligevel tøre jeg ikk at tro på noget .. 

Hvorfor testede du på en æl ? 

Anmeld

10. december 2012

Muffinmus

de forsøg der er lavet med det viser  at kan man tisse to streger frem på ens LH test pga graviditet, så r HCG niveauet højt nok til at man burde få to streger på sin g-test på samme tid.

Anmeld

10. december 2012

M&N

TR skriver:

Okay   ALT hva jeg kan men alligevel tøre jeg ikk at tro på noget .. 

Hvorfor testede du på en æl ? 

Håber også det er fodi der er en baby på vej

Jamen fordi vi lige var flyttet og fandt pakken i en papkasse og så ville jeg lige prøve en (du ved, de der digitale med smiley) og den viste glad smiley, var ved at tabe det glas med juice jeg havde i hånden ..

Det er spøjst, for samme dag skrev jeg med manden over mobilen, om at der bare ikke var sket noget i 6 måneder og jeg så meget ønsker en baby og graviditet, og vi skulle gå igang for alvor igen .. Det var samme dag jeg testede positiv .. Hold da op en overraskelse ! For vi stod midt i flytning, start på skole og havde lige haft et kuld hvalpe

Anmeld

10. december 2012

TR

MariaE skriver:

de forsøg der er lavet med det viser  at kan man tisse to streger frem på ens LH test pga graviditet, så r HCG niveauet højt nok til at man burde få to streger på sin g-test på samme tid.

Det du mener er at jeg burdte ku teste positiv på en g-test nu ?

Anmeld

10. december 2012

TR

BabyWish2012 <3 skriver:

Håber også det er fodi der er en baby på vej

Jamen fordi vi lige var flyttet og fandt pakken i en papkasse og så ville jeg lige prøve en (du ved, de der digitale med smiley) og den viste glad smiley, var ved at tabe det glas med juice jeg havde i hånden ..

Det er spøjst, for samme dag skrev jeg med manden over mobilen, om at der bare ikke var sket noget i 6 måneder og jeg så meget ønsker en baby og graviditet, og vi skulle gå igang for alvor igen .. Det var samme dag jeg testede positiv .. Hold da op en overraskelse ! For vi stod midt i flytning, start på skole og havde lige haft et kuld hvalpe

Ihh hvor godt det passer jo også meget godt med , at i har haft tankerne et helt ander sted og så var den der hihi

Tillykke  

Anmeld

10. december 2012

M&N

TR skriver:

Ihh hvor godt det passer jo også meget godt med , at i har haft tankerne et helt ander sted og så var den der hihi

Tillykke  

Tak Og ja !! Synes det var ret træls at hører på folk og deres kommentarere "hvis du ikke tænker på det, så sker det" .. Og her må jeg jo så give dem ret. 

Havde slet ikke baby og PB i tankerne, OVERHOVEDET .. Så hun er et sandt mirakel

- Håber for dig/jer det er nu, for har fulgt med sidelinjen, det der skete for jer i sommers er dybt uretfærdigt og håber du er kommet nogenlunde oven på igen, selvom jeg ved, at det ikke er noget man kommer over 

Anmeld

10. december 2012

TR

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak Og ja !! Synes det var ret træls at hører på folk og deres kommentarere "hvis du ikke tænker på det, så sker det" .. Og her må jeg jo så give dem ret. 

Havde slet ikke baby og PB i tankerne, OVERHOVEDET .. Så hun er et sandt mirakel

- Håber for dig/jer det er nu, for har fulgt med sidelinjen, det der skete for jer i sommers er dybt uretfærdigt og håber du er kommet nogenlunde oven på igen, selvom jeg ved, at det ikke er noget man kommer over 

Det må man sige jeg synes lige meget hva jeg fortaget mig , tænker jeg over det .. Hvor meget man vil have baby osv .. 

1000 tak hvor er det sødt af dig  

Anmeld

11. december 2012

TR

Stadig ingenting :/ 

Anmeld

11. december 2012

come2

TR skriver:

Stadig ingenting :/ 

har du prøvet at teste med clearblue digital?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.