Mellemøres betændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. december 2012

DitteMarie

Godaften

Matis (5mdr) har et øre, hvor der flyder tyk gul væske fra, han er ked af det og har sovet virkelig dårligt de sidste par nætter, så det er nok en gang mellemøres betændelse- har I nogle gode råd til at lindre hans smerter? ( vi har hævet hovedgæret)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Misscbn

DitteMarie skriver:

Godaften

Matis (5mdr) har et øre, hvor der flyder tyk gul væske fra, han er ked af det og har sovet virkelig dårligt de sidste par nætter, så det er nok en gang mellemøres betændelse- har I nogle gode råd til at lindre hans smerter? ( vi har hævet hovedgæret)

min søn er osse ramt konstant og har fået dræn, han har været på pencilin 3 gange inden for 2 mdr samt fået dræn, det eneste er at hæve som i har gjordt og penodil 

og nu er din søn ik ligeså gammel som min, men min søn for ingen mælk overhoved da det kan blusse det op, og min søn er 13½ mdr 

god bedring med det lille pus det er SÅ synd for dem og koster mange søvnløse nætter, gråd og smerter

Anmeld

10. december 2012

Fenja09

DitteMarie skriver:

Godaften

Synes da i skal få en tid ved lægen hurtigst muligt så han kan blive undersøgt - det er nemt og hurtigt for lægen at se om det er MØB han har. Min datter har lige været igennem en 7 dages pencilinkur pga det, så jo før han får behandling jo bedre.

God bedring med ham.

/Fenja

Anmeld

10. december 2012

DitteMarie

blankholm skriver:

min søn er osse ramt konstant og har fået dræn, han har været på pencilin 3 gange inden for 2 mdr samt fået dræn, det eneste er at hæve som i har gjordt og penodil 

og nu er din søn ik ligeså gammel som min, men min søn for ingen mælk overhoved da det kan blusse det op, og min søn er 13½ mdr 

god bedring med det lille pus det er SÅ synd for dem og koster mange søvnløse nætter, gråd og smerter

Tak

Han bliver stadig fuldammet,  men tak for tippet med komælk

Anmeld

10. december 2012

Misscbn

DitteMarie skriver:

Tak

Han bliver stadig fuldammet,  men tak for tippet med komælk

så lidt fik selv tippet fra en anden hvor det hjalp nemlig, så ved du det til når han bliver større og det gælder alle mælke produkter, youghurt, ost, mælk m.m.

evt besøg en ørelæge så de kan kigge, aldrig end egen læge, da de ik ved så meget om øre, der var 4 læger der kiggede å marcello og de sagde bare ja han har lidt væske, først hos ørelægen, fandt vi ud af det var vildt betændt og det blev tømt ved at prikke hul på trommehinden og suge det ud 

Anmeld

10. december 2012

DitteMarie

Fenja09 skriver:

Synes da i skal få en tid ved lægen hurtigst muligt så han kan blive undersøgt - det er nemt og hurtigt for lægen at se om det er MØB han har. Min datter har lige været igennem en 7 dages pencilinkur pga det, så jo før han får behandling jo bedre.

God bedring med ham.

/Fenja

Ja- det skal vi nok, smutter forbi lægen i morgen. 

Tak - håber nu også han kommer sig hurtigt. Det er 16.Gang han har feber, han har allerede været indlagt 4 gange og undersøgt på Skejby 14 gange- vi er hårdt ramte- og trætte

Anmeld

10. december 2012

DitteMarie

blankholm skriver:

så lidt fik selv tippet fra en anden hvor det hjalp nemlig, så ved du det til når han bliver større og det gælder alle mælke produkter, youghurt, ost, mælk m.m.

evt besøg en ørelæge så de kan kigge, aldrig end egen læge, da de ik ved så meget om øre, der var 4 læger der kiggede å marcello og de sagde bare ja han har lidt væske, først hos ørelægen, fandt vi ud af det var vildt betændt og det blev tømt ved at prikke hul på trommehinden og suge det ud 

Pyha- det lyder ikke rart- godt han fik den rigtige hjælp

Jeg var selv ved lægefor sidste uge og fik pencilin mod MBØ, så tror jeg heldig med en læge der godt kan se det, så vil lige prøve hende i morgen.

Anmeld

10. december 2012

Misscbn

DitteMarie skriver:

Pyha- det lyder ikke rart- godt han fik den rigtige hjælp

Jeg var selv ved lægefor sidste uge og fik pencilin mod MBØ, så tror jeg heldig med en læge der godt kan se det, så vil lige prøve hende i morgen.

det var heller ik sjovt, men nu har han heldigvis fået dræn, men han havde osse meget væske i ørene sagde ørelægen så det var det bedste valg 

det var godt håber det går i sig selv og i ik skal bøvle for meget med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.