Nøøøøj en lorte oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. december 2012

LBK

Var i dag til lægen med min datter på to år.

Hun har nu i 4-5 uger haft ondt/kløende øjene. De har generet hende så meget at hun gentagende gange har revet hul på huden omkring øjnene. De er røde og hun har flere gange ligget på sofaen med lukkede øjen i stedet for at lege. 

Dette var jeg til læge med, og selv mistænker jeg noget allergi af én eller anden art, eller ekstremt tørre øjne.

Lægen svar var: "Hvad vil du egentlig have jeg skal gøre ved det?" "Hendes øjne er da meget pæne nu, trods de mange rifter"?????????

Hvad HULAN er det for noget at sige? Jeg blev sku så tosset. Det er da ikke normalt at hun går og kløer sig sådan i øjnene. 

Hun endte dog med at henvise mig til en børnelæge i Næstved?? Ved ikke hvad den børnelæge er for en, men alt andet er da bedre end hende jeg var hos i dag.

Sorry for min dårlige julestemning men nøøj hvor blev jeg sur og skuffet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Rikke, Liam & Linus

Hvorfor ikke tage hende til en øjenlæge? Der kan du selv bestille tid uden henvisning. Det lyder da ikke rart.

Anmeld

10. december 2012

LBK

Rikke, Liam & Linus skriver:

Hvorfor ikke tage hende til en øjenlæge? Der kan du selv bestille tid uden henvisning. Det lyder da ikke rart.

ja det var da nok egentlig en meget god idé. Det var desværre ikke lige det første jeg tænkte på. Det kan da være jeg ender med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.