Hvor heldig man være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Sweet1978

Samme dag som jeg begynder at lede efter job er der bare den perfekte stilling, ved Randers Kommune. Har skrevet ansøgning som kæresten lige skal give sin kritik til i aften inden jeg trykker send. Så nu må i gerne krydse fingre for at jeg i det mindste kommer til samtale og kan charme mig ind....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

ekzunz

Sweet1978 skriver:

Samme dag som jeg begynder at lede efter job er der bare den perfekte stilling, ved Randers Kommune. Har skrevet ansøgning som kæresten lige skal give sin kritik til i aften inden jeg trykker send. Så nu må i gerne krydse fingre for at jeg i det mindste kommer til samtale og kan charme mig ind....

Så er der krydset.....

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
  Håber du får den!!!

Anmeld

10. juni 2009

LauraLW

Hvad er det for en stilling?

Anmeld

10. juni 2009

Mathilde

Det bliver spændende... Håber de kalder dig til samtale

Anmeld

10. juni 2009

Sweet1978

LauraLW skriver:

Hvad er det for en stilling?

Det er under Natur og Miljø, de kalder det tværgående servicefunktioner og indebærer alt det jeg kan Journalisering, telefonbetjening, korrespondance, kopiopgaver, postafsendelse o.mm.

Min grundudd. er forældet og det sprog og økonomi jeg lærte på skolen har jeg ikke brugt siden så det er begrænset hvad jeg kan det skal helst være noget hvor man kun taler, skriver dansk.  Men har selv tænkt på at får jeg ikke en stilling inden A-kassens regel om aktivering træder i kraft, vil jeg foreslå at jeg kommer på sprog og økonomi kursur for at genopfriske det og udvide min søgeramme.

Anmeld

10. juni 2009

Mum33

10. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
- du skal nok få det søde!

Anmeld

10. juni 2009

Sweet1978

Tak allesammen jeg synes i al fald selv jeg har skrevet en kanon god ansøgning og så vil jeg vise dem at jeg lever i nutiden og godt kan bruge it, ved at sende på mail, som de giver mulighed for.

Vil nu sætte mig i aften når Danielle sover og surfe jobsiderne efter flere muligheder, men startede lige med Randers kommunes oversigt, da det er det jeg helst vil. Og den lyder bare god....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.