Hvor længe gik der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

o1Mutte

pcoramt skriver:

Det tog os 6 måneder. Og så fik jeg en scanning, der vidste at jeg havde pcos. Og så gik der yderlig 2 måneder med blodprøver mm. Og fandt derfra ud af at jeg ikke var rubella vaccineret, det tog så lige godt to uger før vaccinen var hjemme. Og derefter måtte vi ikke have ubeskyttet sex i 3 måneder. 1 måned efter fik vi medicin. 4 måneder senere var jeg gravid, men der var ingen hjerteblink. Så nu venter vi endnu engang på at få hjælp :/

Puh det er godt nok et rigtigt langt forløb
Håber den er der næste gang og at baby bliver siddende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Hullabullabulla

o1Mutte skriver:

Okay, her sagde min læge at han ville sende resultaterne af prøverne til klinikken. Så regner med at de kontakter mig

Ved du hvilken klinik prøverne sendes til? For så kan man jo prøve at ringe og høre med tidshorisont?

Vores henvisning var jo lidt anderledes, da det var klinikken der foretog prøverne og ikke lægen.. Det eneste vi skulle ved lægen var at kæresten skulle aflevere en sædprøve.. Da den kom retur og viste skidt resultat fik vi henvisningen..

Blodprøver på mig blev først taget i klinikken..

for at i snart kommer til, det er en lettelse når man igen kan slappe lidt af.. Vi tænkte lidt at sex nu igen blev sjovt, og børn havde man folk til at lave hihi

pøj pøj med det

Anmeld

10. december 2012

o1Mutte

Britt88 skriver:

Ved du hvilken klinik prøverne sendes til? For så kan man jo prøve at ringe og høre med tidshorisont?

Vores henvisning var jo lidt anderledes, da det var klinikken der foretog prøverne og ikke lægen.. Det eneste vi skulle ved lægen var at kæresten skulle aflevere en sædprøve.. Da den kom retur og viste skidt resultat fik vi henvisningen..

Blodprøver på mig blev først taget i klinikken..

for at i snart kommer til, det er en lettelse når man igen kan slappe lidt af.. Vi tænkte lidt at sex nu igen blev sjovt, og børn havde man folk til at lave hihi

pøj pøj med det

Ja vi ved god hvilken klinik det er Det eneste vi lige mangler er sådan set at få svar på mandens sædkvalitet. Men han har fået det testet før, og der var der ikke noget galt

Jeg skulle ha taget blodprøver ved lægen før han kunne henvise os. Han havde en hel liste med ting som skulle testes/undersøges. Underligt at det ikke er ens for alle..

Glæder mig også til at komme igang. Føler lidt vi er gået lidt i stå

Anmeld

10. december 2012

Hullabullabulla

o1Mutte skriver:

Ja vi ved god hvilken klinik det er Det eneste vi lige mangler er sådan set at få svar på mandens sædkvalitet. Men han har fået det testet før, og der var der ikke noget galt

Jeg skulle ha taget blodprøver ved lægen før han kunne henvise os. Han havde en hel liste med ting som skulle testes/undersøges. Underligt at det ikke er ens for alle..

Glæder mig også til at komme igang. Føler lidt vi er gået lidt i stå

Ja det kan jo afhænge meget fra læge til læge - jeg tror at de ikke tog prøver på mig fordi det er lettere og hurtigere at få svar på sædprøven.. Vores var jo ret skidt - så muligvis derfor vi blev henvist så hurtigt

Kan opmuntre dig lidt og sige at vi blev gravide 4 måneder efter vores forsamtale hos gyn - efter 2 mislykkedes inseminationsforsøg lykkedes det af naturens vej (på trods af meget dårlige odds)

Anmeld

10. december 2012

o1Mutte

Britt88 skriver:

Ja det kan jo afhænge meget fra læge til læge - jeg tror at de ikke tog prøver på mig fordi det er lettere og hurtigere at få svar på sædprøven.. Vores var jo ret skidt - så muligvis derfor vi blev henvist så hurtigt

Kan opmuntre dig lidt og sige at vi blev gravide 4 måneder efter vores forsamtale hos gyn - efter 2 mislykkedes inseminationsforsøg lykkedes det af naturens vej (på trods af meget dårlige odds)

Okay jeg håber det går ligeså nemt for os.

Men jeg har forhøjet hormon. Ved ikke hvad det betyder for fik ikke rigtig noget afvide af lægen :/ Men det er progesteron jeg har for meget af. Eller sådan noget. Håber fertilitets klinikken kan forklare mig hvad det betyder.

Anmeld

10. december 2012

modesty

Fra at i var færdige med undersøgelserne ved egen læge, til i hørte noget fra fertilitets klinikken? Vil gerne snart videre i systemet så vi kan komme RIGTIGT igang og forhåbentlig finde ud af hvad der er galt med mig

3 måneder indtil vi startede forløb (på Riget). Men I kan ringe til klinikken og høre hvad ventetiden cirka er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.