Total lækker MD er overstået i dag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

S.L.S

Hej tøser.. Så er den overstået, har ligget søvnløs hele natten af bare spænding.. Puuhaaa det er bestemt ikke sjovt... Men alt er bare som det skal være.. Total super lækker baby og alt er mere end 190% lækkert..
Og mens jeg ligger der så går vi i gang med at kigge køn, og jeg peger og råber TAAAAPP og så kigger hun på mig og siger nej nej det der er med 100% PIGEEEEE... For helvede jeg tudede som en pisket... Hvordan det... WEEEEEE ... har grædt og grædt.. Har 2 drenge i forvejen og det var bare en kæmpe overraskelse at få, da jeg selv inderst inde var overbevist om at det faktisk var en dreng...

Er bare så super glaaaaad, så ville lige dele med jer alle...

Kæmpe til alle herinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Sweet1978

Super lækkert  for dig, jeg har omvendt 2 piger og vil så gerne prøve en dreng næste gang. Men den nye kæreste siger også at der er tradition for drenge i hans familie.

Anmeld

10. juni 2009

S.L.S

troede jeg også her da der kun er drenge og 2 piger.. resten 9 drenge så vor super glad da jeg fik det afvide... det jo bare at klø på  og ønsker jer god træning hi hi...
men bare det er sundt og alt er som det skal være så er det dejligt

Anmeld

10. juni 2009

ekzunz

Uha - den følelse kender jeg godt......jeg kneb en lille tåre da jeg fik at vide at jeg ventede en pige....med 4 drenge herhjemme trængte jeg til at købe lyserødt!!!!

Tillykke med pigen....

Anmeld

10. juni 2009

Nanna1985

Stort tillykke med den kommende lillesøster

Anmeld

10. juni 2009

MaleneG

stort tillykke med den lille pige

Anmeld

11. juni 2009

S.L.S

1000 tak alle sammen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.