Han bider mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. december 2012

MyLove E

Men hvorfor bider han og hvordan får jeg ham til at stoppe?

Ja, Elias bider mig. Han bider mest i bukser men så bider han mig også i blusen lige ved brysterne..

Det er stort set kun mig han bider hans far siger et det er sjælden han bider ham og så er det i bukser..

Men hvorfor gør han det? Hvis jeg siger stop bider han hårde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

B&J

ved ikke hvorfor de bidder det må være på en eller anden måde for at forklare dig noget eller ja hvad ved jeg...

da daniel begynde på det tog jeg ham sagde nej det gør ondt og satte ham fra mig altså væk fra mig... for det skulle han bestemt ikke have lov til, engang i mellem tog jeg ham i det og tog så ham og satte ham væk nej ikke bide sagde jeg..

Anmeld

10. december 2012

MyLove E

B&J skriver:

ved ikke hvorfor de bidder det må være på en eller anden måde for at forklare dig noget eller ja hvad ved jeg...

da daniel begynde på det tog jeg ham sagde nej det gør ondt og satte ham fra mig altså væk fra mig... for det skulle han bestemt ikke have lov til, engang i mellem tog jeg ham i det og tog så ham og satte ham væk nej ikke bide sagde jeg..

Det er også sådan jeg gør:-):-):-)

Anmeld

10. december 2012

B&J

Tauf skriver:

Det er også sådan jeg gør:-):-):-)

Så må du blive ved søde det skal nok komme

Anmeld

10. december 2012

Janni.

Tror den periode er helt normal. Her gjorde Silas det når han blev alt for glad/kåd/ivrig. 

Han bed på samme måde som Elias. Så på med tålmodighedsvanten og se om i kan nå at stoppe ham før det sker, så skal han nok snart stoppe med det. 

Anmeld

10. december 2012

4xGreve

Milo bider også her virker det at hæve stemme og sig nej eller av, (vi prøver nogen gange at reger som et barn og komme med overraskelse udbrud og sige højt (ikke surt) av også bliver han forskrækket og det virker faktisk med denne pludselighed) han bider minder, dog kan mit moderhjerte altså ikke bære at sætte ham fra mig og slet ikke hvis han bliver ked af det, det er jo evt. bare hans måde at fortælle dig at han elsker dig og at han ikke ved hvordan han ellers lige skal udtrykke sig!

Anmeld

10. december 2012

Mettefpigen

Det gør lukas også.. Her er det meget tænderne der driller også når han blir sur.....

Anmeld

10. december 2012

Clisolka

Tauf skriver:

Men hvorfor bider han og hvordan får jeg ham til at stoppe?

Ja, Elias bider mig. Han bider mest i bukser men så bider han mig også i blusen lige ved brysterne..

Det er stort set kun mig han bider hans far siger et det er sjælden han bider ham og så er det i bukser..

Men hvorfor gør han det? Hvis jeg siger stop bider han hårde.

Den periode har vi også haft med Isabella på 2 år  Jeg satte hende også væk fra mig og sagde av hvorefter jeg fortalte hende at man ikke må bide. Dog gør hun det stadig indimellem - f.eks. fik jeg lige hendes tandsæt på min arm engang i sidste uge, men det er sjældent hun gør det nu. Nu syntes hun til gengæld det er sjovt at nive 

Anmeld

10. december 2012

modesty

Jeg kan se at din søn er 1 år - min dreng er 14 mdr. og har også haft en periode med at bide. Fra han var cirka 8-11 mdr. Vi sagde av og nej og flyttede ham fra dér hvor han bed (jeg har dog aldrig sat ham fra mig), men det hjalp ikke. det var helt tydeligt at han gjorde det for at være kærlig og ikke forstod at det gjorde ondt. Han startede så i VS og derovre bed han også de andre børn- Og så kan det ellers være at han lærte at lade være, for deres reaktion var noget mere heftig end mors og fars.  Han gør det stadig engang imellem hvis han er meget ivrig eller træt-kælen. Men det er sjældent.

Nu synes han så at det er sjovt at tage fat om f.eks min næse eller kind og klemme sammen. Pænt ufedt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.