Laser mod karsprængninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Mussen2

Jeg er så træt af mine karsrpængninger i hovedet. Jeg har flere gange været så tæt på at bestille tid til at få dem fjérnet med laser, MEN ved ikke om jeg tør hvad nu hvis det går galt og virker det osv osv

Dt skal siges jeg har været til forundersøgelse/samtale med en behandler omkring og jeg har også været forbi lægen, som dog ikke kunne hjælpe.

Så jeg hører meget gerne fra andere der selv har eller kender nogen der har erfaring med fjernelse af karsprængninger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

aarhusmor

Jeg har fået fjernet nogen, men ikke med laser. Hasselager Wellness har sådan en lille pen, som kan blive meget varm. Den brænder det væk.
Det er ikke smertefrit, men man vænner sig hurtigt til det og jeg ville godt turde at gøre det igen.

Det kostede 600 kr. at få fjernet alle karsprængninger og knopper i ansigtet. Herudover skulle man købe noget olie som man skulle smøre sig ind med bagefter så man ikke får ar. Jeg får altid ar, så jeg var spændt på at se resultatet og må sige at det ser virkelig ikke ud som om der kommer ar. Nu er det 14 dage siden.

Anmeld

10. december 2012

Mussen2

aarhusmor skriver:

Jeg har fået fjernet nogen, men ikke med laser. Hasselager Wellness har sådan en lille pen, som kan blive meget varm. Den brænder det væk.
Det er ikke smertefrit, men man vænner sig hurtigt til det og jeg ville godt turde at gøre det igen.

Det kostede 600 kr. at få fjernet alle karsprængninger og knopper i ansigtet. Herudover skulle man købe noget olie som man skulle smøre sig ind med bagefter så man ikke får ar. Jeg får altid ar, så jeg var spændt på at se resultatet og må sige at det ser virkelig ikke ud som om der kommer ar. Nu er det 14 dage siden.

Det lyder spændende.
Havde du mange?
Overvejede du laser?

Jeg er ligeglad med smerterne dem skal jeg nok holde ud ( nu er det vel ikke værre end at føde vel)

Hedder metoden noget, så vil jeg søge efter det her hvor jeg bor?
Hvordan fandt du frem til det?

Anmeld

10. december 2012

Mussen2

aarhusmor skriver:

Var det laser du fik tror du? Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside

Anmeld

10. december 2012

aarhusmor

Deres hjemmeside er desværre ikke opdateret. Men prøv at ringe til dem og spørg hvad det hedder. Jeg kan ikke huske det. Hun har også en video af det, men ved ikke om den ligger offentligt.

Anmeld

10. december 2012

aarhusmor

Jeg overvejede ikke laser. Jeg havde slet ikke overvejet det her, før hun mindede mig om at jeg kunne blive kønnere

Jeg har vist en del, men hun fjernede kun nogle stykker af dem

Anmeld

10. december 2012

Mussen2

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.