Zoneterapi erfaring SØGES - baby 10 dage gammel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Stjernholm87

Zoneterapi popper op fordi min søn som er født den 30/11 har rigtig mange mavekneb. Han er ikke vanvittig god til at bøvse og tænker bestemt det er derfor han ligger og trækker benene op og sådan presser/proster... Han græder ikke af det (ENDNU) men sys heller ikke man behøver vente til at det er 'så slemt'... 

Jeg vil gerne lindre ham, Forsøger virkelig at bøvse ham af og cykler med hans ben. Men tænker noget zoneterapi kunne være godt? Hvad tænker I - er det for tidligt, det mener kæresten nemlig :-) 

Og har i nogle gode steder at anbefale nær Randers? 

Hvilken gavn har i haft af zoneterapi, ja fortæl endelig gerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

tweety2060

Stjernholm87 skriver:

VIhheZoneterapi popper op fordi min søn som er født den 30/11 har rigtig mange mavekneb. Han er ikke vanvittig god til at bøvse og tænker bestemt det er derfor han ligger og trækker benene op og sådan presser/proster... Han græder ikke af det (ENDNU) men sys heller ikke man behøver vente til at det er 'så slemt'... 

Jeg vil gerne lindre ham, Forsøger virkelig at bøvse ham af og cykler med hans ben. Men tænker noget zoneterapi kunne være godt? Hvad tænker I - er det for tidligt, det mener kæresten nemlig :-) 

Vil gerne komme med den lange historie, men tiden kniber.... Vi var til zoneterapi med vores datter da hun var 5 uger. Hun skreg og havde meget ondt i maven.... Det hjalp på det umodne mavesystem, men hun var desværre også læst i nakken så kiropraktor måtte på.... Om der er en nedre grænse aldersmæssigt ved jeg ikke.
Pøj pøj og tillykke

Anmeld

10. december 2012

th

Stjernholm87 skriver:

Zoneterapi popper op fordi min søn som er født den 30/11 har rigtig mange mavekneb. Han er ikke vanvittig god til at bøvse og tænker bestemt det er derfor han ligger og trækker benene op og sådan presser/proster... Han græder ikke af det (ENDNU) men sys heller ikke man behøver vente til at det er 'så slemt'... 

vi var afsted med vores dreng da han var 6-12 uger og det hjalp virkelig, han have vildt meget ondt i maven, træk bene op og var meget urolig.

vi var afsted 3 gange og det var alle pengene værd. vi fik også andre tind at vide, som at vi endelig ikke måtte give ham banan inden han var 1 år osv.

kan klart anbefalde det.

Anmeld

10. december 2012

Stjernholm87

Fedt - tak piger.. Jeg må afsted med ham og sr hvilken effekt det har.. I såfald er det udelukkelsemetoden

Anmeld

10. december 2012

Tulle28

Vi har brugt zoneterapi til begge vores døtre og især den yngste kunne vi mærke virkelig god effekt med det samme. Hun fik to behandlinger og var et helt andet barn bagefter. Hvis du er medlem af Danmark får du tilskud - det er jo også værd at tage med.

Bio Gaia dråber skulle også være rigtig gode mod mavekneb. Vi bruger dem, men synes det er svært at sige om de har haft en decideret effekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.