Update på min skattemus, snart 15 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Troldemommi

Havde lige lyst til at fortælle jer lidt om min lille pige.

Den 21 september bliver min lille elskede Johanne 15 måneder, hun er en meningen med mit liv, hold da kæft hvor jeg elsker den lille skid, som bare vokser og lærer nye ting konstant

Hun er i bevægelse hele tiden hun går, kravler, kører og humper på mumsen konstant, hun elsker at læse bog og jage vores kat, hun vejer lidt for lidt men spiser fint så er ikke urolig.

Hun elsker sin dp, og de andre børn, hun er fan af sin fætter som er 6 måneder ældre end hende og hun kan sno alle sine 5 bedsteforældre om sin lillefinger, og de forguder hende.

Hun har temperament og bliver sur hvis vi er for langsomme med maden, eller hun ikke kan finde sit absolutte ynglings legetøj en cirkeline dukke.

Hun vejer omkring de 10 kilo og er ca 81 cm lang, hår er der stadig ikke så meget af men til gengæld har hun 16 bisser.

Hun kan sige en del ting efterhånden, og pludrer ellers hele tiden et sprog vi ikke kender, og når hun ikke spiser eller snakker så sover damen, 12 timer i træk hver nat, og en god lur i dp.

Jeg er lidt hys om at hun ikke skal blive forkælet med materielle ting, men med kærlighed og opmærksomhed i stedet for..

At hun er sådan en dejlig nem unge har gjort at vi nu er klar til at få nr 2, så nu "træner" vi

I skal da lige se min lille pige

Monica

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

MyLove E

Monica P skriver:

Havde lige lyst til at fortælle jer lidt om min lille pige.

Den 21 september bliver min lille elskede Johanne 15 måneder, hun er en meningen med mit liv, hold da kæft hvor jeg elsker den lille skid, som bare vokser og lærer nye ting konstant

Hun er i bevægelse hele tiden hun går, kravler, kører og humper på mumsen konstant, hun elsker at læse bog og jage vores kat, hun vejer lidt for lidt men spiser fint så er ikke urolig.

Hun elsker sin dp, og de andre børn, hun er fan af sin fætter som er 6 måneder ældre end hende og hun kan sno alle sine 5 bedsteforældre om sin lillefinger, og de forguder hende.

Hun har temperament og bliver sur hvis vi er for langsomme med maden, eller hun ikke kan finde sit absolutte ynglings legetøj en cirkeline dukke.

Hun vejer omkring de 10 kilo og er ca 81 cm lang, hår er der stadig ikke så meget af men til gengæld har hun 16 bisser.

Hun kan sige en del ting efterhånden, og pludrer ellers hele tiden et sprog vi ikke kender, og når hun ikke spiser eller snakker så sover damen, 12 timer i træk hver nat, og en god lur i dp.

Jeg er lidt hys om at hun ikke skal blive forkælet med materielle ting, men med kærlighed og opmærksomhed i stedet for..

At hun er sådan en dejlig nem unge har gjort at vi nu er klar til at få nr 2, så nu "træner" vi

I skal da lige se min lille pige

Monica

Hun lyder som en Drøm:-):-) Og hvor er hun lækker:-)

Anmeld

10. december 2012

Troldemommi

Tauf skriver:

Hun lyder som en Drøm:-):-) Og hvor er hun lækker:-)

Ja hun er sgu en dejlig lille en, men pt er hun snottet så næsesugeren bliver brugt hver aften, og den hader hun og så skriger hun vildt højt

Men pyt det går nok over

Monica

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Smukke Johanne!  Hun lyder jo fantastisk!

(ps: du har skrevet den 21 september )

Anmeld

10. december 2012

Troldemommi

rikkeregnbue skriver:

Smukke Johanne!  Hun lyder jo fantastisk!

(ps: du har skrevet den 21 september )

hahaha ups, jeg mente selvfølgelig den 21 December

Typisk mig

Monica

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Monica P skriver:

hahaha ups, jeg mente selvfølgelig den 21 December

Typisk mig

Monica

Hæhæ, det tænkte jeg nok at du mente! Men ville bare lige gøre dig opmærksom på det

Anmeld

10. december 2012

Troldemommi

rikkeregnbue skriver:

Hæhæ, det tænkte jeg nok at du mente! Men ville bare lige gøre dig opmærksom på det

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.