Havde lige lyst til at fortælle jer lidt om min lille pige.
Den 21 september bliver min lille elskede Johanne 15 måneder, hun er en meningen med mit liv, hold da kæft hvor jeg elsker den lille skid, som bare vokser og lærer nye ting konstant 
Hun er i bevægelse hele tiden hun går, kravler, kører og humper på mumsen konstant, hun elsker at læse bog og jage vores kat, hun vejer lidt for lidt men spiser fint så er ikke urolig.
Hun elsker sin dp, og de andre børn, hun er fan af sin fætter som er 6 måneder ældre end hende og hun kan sno alle sine 5 bedsteforældre om sin lillefinger, og de forguder hende.
Hun har temperament og bliver sur hvis vi er for langsomme med maden, eller hun ikke kan finde sit absolutte ynglings legetøj en cirkeline dukke.
Hun vejer omkring de 10 kilo og er ca 81 cm lang, hår er der stadig ikke så meget af men til gengæld har hun 16 bisser.
Hun kan sige en del ting efterhånden, og pludrer ellers hele tiden et sprog vi ikke kender, og når hun ikke spiser eller snakker så sover damen, 12 timer i træk hver nat, og en god lur i dp.
Jeg er lidt hys om at hun ikke skal blive forkælet med materielle ting, men med kærlighed og opmærksomhed i stedet for..
At hun er sådan en dejlig nem unge har gjort at vi nu er klar til at få nr 2, så nu "træner" vi 
I skal da lige se min lille pige
Monica