ÆL test eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Papillon

Jeg går med tanker om, hvorvidt jeg vil forsøge med ægløsningstest eller ej. Jeg har en forholdsvis klar fornemmelse af, hvornår min ægløsning er, men jeg ved det jo ikke med sikkerhed.

Kan forestille mig, at man bliver meget mere fokuseret på "projektet" som et projekt, men samtidigt får man jo også en bedre chance for at ramme det rigtige tidspunkt - og så må kroppen klare resten

Jeg vil egentlig gerne høre jeres tanker om ægløsningstest og erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

come2

Kitkat92 skriver:

Jeg går med tanker om, hvorvidt jeg vil forsøge med ægløsningstest eller ej. Jeg har en forholdsvis klar fornemmelse af, hvornår min ægløsning er, men jeg ved det jo ikke med sikkerhed.

Kan forestille mig, at man bliver meget mere fokuseret på "projektet" som et projekt, men samtidigt får man jo også en bedre chance for at ramme det rigtige tidspunkt - og så må kroppen klare resten

Jeg bruger dem indimellem

Jeg troede egentlig min Æl var når det Æl slim begynder. Men den kommer først en 4-5 dage efter.

Anmeld

10. december 2012

Papillon

come2 skriver:

Jeg bruger dem indimellem

Jeg troede egentlig min Æl var når det Æl slim begynder. Men den kommer først en 4-5 dage efter.

Tak for svar.

Kommer ægløsning først 4-5 dage efter ægløsningslim eller omvendt?

I andre må endelig svare

Anmeld

10. december 2012

come2

Kitkat92 skriver:

Tak for svar.

Kommer ægløsning først 4-5 dage efter ægløsningslim eller omvendt?

I andre må endelig svare

hos mig kommer Æl slim først og så Æl 4-5 dage efter.

Jeg troede selv jeg havde ÆL når slimen kom.

Men åbenbart ikke

Men det er nok meget forskelligt fra person til person

Anmeld

10. december 2012

Simon Isaksen

Kitkat92 skriver:

vi har en hel stak til salg hvis du er intresseret du kan få dem billigt 

1-10 3 kr stk 
11-39 2,5 kr /stk

40+ 2kr/stk 

porto 6 kr uanset antal

så kan du da ihvertfald teste det hvis du finder ud af den løsning  

Anmeld

10. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har ik brugt dem, de 2 gange vi har været i gang. Men ka da være jeg havde ombestemt mig, hvis det havde taget et år at blive gravid. Vh stine

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Kitkat92 skriver:

jeg synes generelt at man skal tage det som det kommer, selvføleglig hvis man har prøvet laang tid, eller lign. forstår jeg udemærket at man sætter lidt mere præcist ind osv.. men hvis man 'bare' har været igang nogen måneder osv, synes jeg bare man skal tage det som det komme og ikke presse for meget på med ÆL-test osv

Anmeld

11. december 2012

Papillon

come2 > Ah, på den måde Jeg troede egentlig også, at det hang sammen. Men det er da godt at vide, at det kan være anderledes.

Simon Isaksen > Hehe, tak Jeg er stadig i "tænkeboks", det er ellers et fristende tilbud!

StineW79 > Jeg har lidt samme tanke, at man gerne vil forsøge selv først.

FrkZier > Det lyder fornuftigt Man kan vel også stresse sig selv for meget, så man bliver "falsk gravid" med alle symptomerne.

Anmeld

11. december 2012

Simon Isaksen

Kitkat92 skriver:

come2 > Ah, på den måde Jeg troede egentlig også, at det hang sammen. Men det er da godt at vide, at det kan være anderledes.

Simon Isaksen > Hehe, tak Jeg er stadig i "tænkeboks", det er ellers et fristende tilbud!

StineW79 > Jeg har lidt samme tanke, at man gerne vil forsøge selv først.

FrkZier > Det lyder fornuftigt Man kan vel også stresse sig selv for meget, så man bliver "falsk gravid" med alle symptomerne.

Helt iorden du kan bare sige til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.