NEJ! ikke hende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Anonym trådstarter

uden at lyde for desperat har jeg lige brug for at komme af med mine frustrationer. En veninde/bekendt har lige fortalt at hun er gravid! 19 år gammel, og SÅ umoden! det eneste hun nærmest snakker om er hvor meget alkohol hun drak i weekenden. jeg er rasende, ked af det og fustreret. Her går vi og kæmper sådan for at blive forældre og så sker det for sådan en som hende. Hvornår bliver det vores tur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

uden at lyde for desperat har jeg lige brug for at komme af med mine frustrationer. En veninde/bekendt har lige fortalt at hun er gravid! 19 år gammel, og SÅ umoden! det eneste hun nærmest snakker om er hvor meget alkohol hun drak i weekenden. jeg er rasende, ked af det og fustreret. Her går vi og kæmper sådan for at blive forældre og så sker det for sådan en som hende. Hvornår bliver det vores tur!

Ville bare gi et

Anmeld

9. december 2012

Nessie

Det virker bare ind i mellem SÅ uretfærdigt

Anmeld

9. december 2012

1990h

Anonym skriver:

Anmeld

9. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Du får lige nogle krammere....

Jered tur ska nok komme, men forstå dig virkelig godt !
Har tænkt sådan mange gange (om de forkerte unge piger) ... Men de fleste tilfælde er pigerne virkelig vokset under graviditeten og ikk mindst efter fødslen..
Men forstår udmærket din frustration - og det er helt igennem fair !!!

Anmeld

9. december 2012

baby012

10. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg blev så jalolux i går, og græd og græd.. Det rammer mig så hårdt når alle i vores omgangskreds bliver gravide, os dem der ikke prøver. Vi vil jo så gerne :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.